Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej!
Jag ansluter mig till denna tråd också. Har en son på snart 3,5 år och nu vill vi gärna ha ett syskon! ) Har börjat försöka förra månaden men det ville sig inte riktigt då....
Jag är inne på dag 6 i cykeln idag och har BIM 16-17 aug. Min son blev till på första försöket så man vill så gäääärna att samma sak ska hända nu. Men vi får se hur lång tid det tar denna gång.
Tänkte köpa ÄL-stickor snart (har aldrig testat med dessa innan). Annars äter jag vitaminer (MItt Val Kvinna) och extra folsyra. Förresten, är det någon som vet vad är maxdos på folsyra per dag? Har läst någonstans att man ej bör överskrida 800 ?g. Vet någon om det stämmer? Jag hamnar i alla fall under den nivån eftersom vitaminerna+extra folsyra blir tillsammans 700 ?g.
Hoppar oxå in i denna tråden då jag fick min mens igår :(. Har bim den 19 augusti!! Vi har försökt länge nu o få ett syskon till våran dotter som precis har blivit 3 år! Hoppas vi har turen på våran sida denna gången .
Plockade ut kopparspiral i maj och är nu på vårt 2:a försök med första barnet! Verkar ha oregelbunden cykel, så kör för första gången med CB ÄL-stickor.
Hade senaste mensen den 14/7-17/7 och redan idag fick jag blinkande smiley..!! Det var ju tur att jag har kollat denna månad, annars hade jag missat detta helt.. Är det nån mer här som kör med CB ÄL-stickor?
Plockade ut kopparspiral i maj och är nu på vårt 2:a försök med första barnet! Verkar ha oregelbunden cykel, så kör för första gången med CB ÄL-stickor.
Hade senaste mensen den 14/7-17/7 och redan idag fick jag blinkande smiley..!! Det var ju tur att jag har kollat denna månad, annars hade jag missat detta helt.. Är det nån mer här som kör med CB ÄL-stickor?
Har tagit äl-tester igår och idag och fått ungefär samma utslag som det jag la upp bild på, så räknar med att mina standardutslag är relativt starka. Bara att tro på appen jag har och sikta på äl 13/8 :)
Ni som äter bidrottninggele. Om jag beställer det cirka nu, är det för sent att börja ta det för den här cykeln då? När ska man börja liksom?
Nu är det bara att vänta på bim. Nya datumet är 5.8. :)