Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej! Hoppar in här från juli/tråden. Fick min mens idag. :( . Så augusti blir vårt andra försök. Räknar med bim ungefär den 20 augusti ( känns som en evighet till dess)
Bim kan även vara den 27... Har ibland en cykel på 35 dagar.
Har två barn sedan tidigare :)
Hej hoppar in här hos er tjejer!
Fick min mens igår :( men men nya tag nu i augusti, ska på semester i 4 veckor utomlands så då ska vi vila upp oss ordentligt och mysa... så nu hoppas vi! Det blir vårt 3 försök och vi har inga barn sen tidigare... Hoppas vi kan följas åt!
Jag skulle ju haft ägglossning nu i söndags men blir så osäker när kroppen inte beter sig som vanligt. Har inte ont i bröstvårtorna ännu, som jag brukar få efter, och har istället fått sen igår en lätt mensvärk. Brukar inte ha mensvärk alls... Men på sekretet så stämmer det att ÄL varit.
Hur får ni efter ÄL?
Nu är det bara väntan kvar för vår del. ÄL är nu/i dagarna och sambon har åkt. Vi har gjort det vi kunnat... Nu ska man bara försöka ha semester och inte tänka för mycket, det är ju så lätt.
Tror äl varit nu. Har inga direkta känningar men hade lite ont och en annorlunda känsla kring livmodern igår så tror det var det. Så nu är det bara att vänta (och ha sex som vanligt). Hoppas på 13e gången gillt såklart men tänker ändå att varför skulle det gå den här gången liksom?!