• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • vår sommar
    TheRealMe skrev 2015-07-27 08:18:36 följande:

Dom lila är lite dyrare men jag tycker dom är mer smidigare :). Lättare för mig att tyda än stickor!

Testa en månad o se vad du tycker om dem :).

Ja stickor är inget för mig heller. Så otydligt och känns som om jag blir mer förvirrad av att analysera dom. Hehe. Cb digital rosa tycker jag är tydliga och bra men ska nog testa den lila för att försöka va ännu mer pricksäker nästa månad om inget händer denna månad.
  • TheRealMe
    vår sommar skrev 2015-07-27 08:22:52 följande:
    Ja stickor är inget för mig heller. Så otydligt och känns som om jag blir mer förvirrad av att analysera dom. Hehe. Cb digital rosa tycker jag är tydliga och bra men ska nog testa den lila för att försöka va ännu mer pricksäker nästa månad om inget händer denna månad.
    Dom rosa är bra :).

Dom lila tycker jag ger mer chans att "mysa" till det :).
  • babytjejen

Jag kör testlagtets stickor tills dom blir starkare o kör då med cb digital för att bekräfta att äl är...på så sätt räcker cb längre o blir mindre dyrt..har en vecka till bim nu men är söker på att mensen kommer, har ätit oerhört onyttigt o slarvigt så tror inte kroppen har varit speciellt mottaglig denna månad. Men nu är det tvärstopp på godis läsk o sådana saker, nu kör vi hårt för att göra kroppen redo för en liten....

• Anonym (Bim 3 augusti)

Hej tjejer!

Hur går det för er , känner ni av något än ?

Själv förstår jag mig inte på min kropp Ni som använder äl test kan ett äl test visa positivt 7 dagar innan bim ?

• Murvel82
    My102 skrev 2015-07-27 06:42:06 följande:
    Jag började testa för en vecka sedan, måndagen den 20 juli, fick negativt mån-fre. Men på lördagen kunde jag inte testa också testade jag igår och fick fast smajl gubbe :). Jag hade mens 8-12 juli så jag började testa 8 dagar efter mens. Tror man ska ta dem kontinuerligt för att se när ÄL inträffar. Dock så har jag regelbunden mens. Kanske skulle smajl gubben ha blinkat i lördags om jag hade tagit test då :)
    Ok! Ja, så är det säkert! Hoppas det ger resultat nu ;)
  • Malin 845

Min mens är lite annorlunda än vanligt. Har mer ont, blöder mer o nyss kom det ut en klump på ca 10 cm lång och 3 cm bred. Kan det vara ett tidigt missfall jag fått? :(

• Fian88
    halo83 skrev 2015-07-27 06:08:44 följande:

Hoppar in här från juli tråden, fick min mens precis. Får se om vi orkar oss på ett 15:e försök.

Funderar på progestoronkränm, nån som testat det?

Välkommen! Känner igen dig från juni-tråden. Tråkigt att det inte tagit sig . Är själv på 13e försöket (tog 1,5 månads paus från allt) så vet hur det känns. Får verkligen hoppas att Augusti är vår månad
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-07-27 10:40:34 följande:

Hej tjejer!

Hur går det för er , känner ni av något än ?

Själv förstår jag mig inte på min kropp Ni som använder äl test kan ett äl test visa positivt 7 dagar innan bim ?

Med risk att ge dig falska förhoppningar brukar det innebära att det snappar upp hcg.
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-27 11:04:13 följande:

Min mens är lite annorlunda än vanligt. Har mer ont, blöder mer o nyss kom det ut en klump på ca 10 cm lång och 3 cm bred. Kan det vara ett tidigt missfall jag fått? :(

Oj, men vännen då!
    Det låter ju onekligen så.
    Vill du veta säkert kan du ju ta ett gravtest. Lär visa positivt ifall det är så.
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-07-27 12:35:53 följande:

Med risk att ge dig falska förhoppningar brukar det innebära att det snappar upp hcg.

Det visste jag inte att de gick haha man kan ju alltid hoppas :) , beställde hem sån här extra tidigt grav test igår som detekterar en graviditet från en hcg- koncentration på mer än 12mlU/L , den heter Viola någon som använt den?

Hur går det för dig känner du något och när har du bim?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti