Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Dom lila är lite dyrare men jag tycker dom är mer smidigare :). Lättare för mig att tyda än stickor!
Testa en månad o se vad du tycker om dem :).
Jag kör testlagtets stickor tills dom blir starkare o kör då med cb digital för att bekräfta att äl är...på så sätt räcker cb längre o blir mindre dyrt..har en vecka till bim nu men är söker på att mensen kommer, har ätit oerhört onyttigt o slarvigt så tror inte kroppen har varit speciellt mottaglig denna månad. Men nu är det tvärstopp på godis läsk o sådana saker, nu kör vi hårt för att göra kroppen redo för en liten....
Hej tjejer!
Hur går det för er , känner ni av något än ?
Själv förstår jag mig inte på min kropp Ni som använder äl test kan ett äl test visa positivt 7 dagar innan bim ?
Min mens är lite annorlunda än vanligt. Har mer ont, blöder mer o nyss kom det ut en klump på ca 10 cm lång och 3 cm bred. Kan det vara ett tidigt missfall jag fått? :(
Hoppar in här från juli tråden, fick min mens precis. Får se om vi orkar oss på ett 15:e försök.
Funderar på progestoronkränm, nån som testat det?
Hej tjejer!
Hur går det för er , känner ni av något än ?
Själv förstår jag mig inte på min kropp Ni som använder äl test kan ett äl test visa positivt 7 dagar innan bim ?
Min mens är lite annorlunda än vanligt. Har mer ont, blöder mer o nyss kom det ut en klump på ca 10 cm lång och 3 cm bred. Kan det vara ett tidigt missfall jag fått? :(
Med risk att ge dig falska förhoppningar brukar det innebära att det snappar upp hcg.