• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Angdev
    Suada86 skrev 2015-07-26 16:36:18 följande:

@Angdev, jag har Bim 18/8 :) men jag kan inte fixa det lika snyggt som du!

Haha, tack. Fixar det sen :)
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-07-26 15:15:07 följande:

Saken är den att jag vet inte hur jag ska räkna då jag plocka ut min stav i början på maj så kom min riktiga mens tillbaka den 3 juni och höll på i 15 dagar sen kom min mens 3 juli och höll på i 13 dagar så min kropp har inte hunnit ställa om sig än så enligt min kalender hade jag äl den 20 men var även fertil dagarna innan så jag vet inte riktigt hur jag ska räkna någon som vill hjälpa mig? 

Men säg att du ev hade äl redan den 18:e, isf är du ju på äl +8 idag och då kan man absolut få svagt plus. Håller tummarna allt jag kan för dig!
  • Natt91

Någon som använder p tracker och tycker att ägglossning och mens stämmer överens med verkligheten? Den stämde på dagen med min mens förra månaden men är osäker på ÄL.

• miamarina84
    Natt91 skrev 2015-07-26 17:35:18 följande:

Någon som använder p tracker och tycker att ägglossning och mens stämmer överens med verkligheten? Den stämde på dagen med min mens förra månaden men är osäker på ÄL.

Hej Jag har andvänt både den o min clearblue fertilitetsmonitor o de synkar varandra väldigt bra, så den appen är bra för mig iallafall :)
  • Yennie88

Jag använder den och tycker den stämmer ganska bra. Äl har jag inte så stor koll på om den stämt hela tiden( har ju inte analyserat så noga innan försöken) men mensen har oftast stämt, ibland är min cykel två dagar längre och det säger den inte till om så klart.

Natt91 skrev 2015-07-26 17:35:18 följande:

• Yennie88

ÄL +3 och redan inbillar jag mig saker... Lite stickande känsla i nedre magen till och från, ägget lär ju inte fastna redan nu...

• livias
    Yennie88 skrev 2015-07-26 17:50:57 följande:

ÄL +3 och redan inbillar jag mig saker... Lite stickande känsla i nedre magen till och från, ägget lär ju inte fastna redan nu...

Haha, har samma och fick ömmande bröst igår. Så tidigt innan mens har jag aldrig fått det! Såklart att man börjar analysera förstås;)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti