• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • vår sommar
    Liam05 skrev 2015-07-28 07:56:58 följande:

Hej alla!!

Jag hade äl den 19/7 enligt min app och den 26/7 så fick jag rosa aktiga flytningar typ som har kommit o gott sen den dagen ( inne på 3:e dagen idag) när den första flygningen kom så fick jag en rejäl molvärk också.

Jag har BIM 2 augusti, vad kan denna "blödningen" vara?

En nidis kanske?
  • Liam05
    vår sommar skrev 2015-07-28 08:33:37 följande:

En nidis kanske?

Ja jag har ingen aning.
  • sommarblomma1
    Symetrical skrev 2015-07-28 06:29:22 följande:
    Åh, så spännande! Testat än? smile2.gif
    Tog ett imorse som var blankt men har ju ingen aning om hur många dagar jag har kvar till bim heller. Å andra sidan så blev det inte så många ligg senare så chansen att ha prickat känns mer minimal för varje dag som går. Är inställd på mens men då får det gärna komma så man kan sikta in sig på nästa!
  • sommarblomma1
    miillaw skrev 2015-07-28 07:52:34 följande:
    Spännande! :D Jag har också liknande flytningar, vissa dagar mer än andra. Hoppas på positivt, men inte bim fören på måndag 30e. Hatar ovissheten och oron för att få ett slag i ansiktet vid negativt resultat. .
    Var blankt imorse! Det är å andra sidan, bortsett från lite molvärk det enda tecknet men kan ju lika väl bero på mens.

Jag är rätt inställd på mensen denna månad..
  • adam2011

Hej, fick just mensen, suck.. Nu blir det nytt försök u augusti, ÄL runt 10-13, BIM 28/8. Blir 5:e försöket för oss, fjärde barnet. Fler än jag som är 35 + här i tråden?

• Symetrical
    Adorii skrev 2015-07-28 06:34:26 följande:

Då mensen kom får vi sikta på augusti då! BIM 23/8 den här gången.

Vet inte riktigt hur vi ska få det här att gå efter semestern då gubben jobbar borta söndag kväll till fredag morgon. Bara be till gudarna att inte äl blir mitt i veckan."/

Har du 14 dagars lutealfas borde ju äl rimligtvis infalla på helgen där kring den 9:e.
  • Fian88
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-28 08:35:01 följande:

Tyvärr är jag tillbaka igen då det slutade i MF :( tredje gången gilt nu kanske ?

Usch! Beklagar . Hoppas nästa vill stanna! Kram
  • Elyssa81
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-28 08:35:01 följande:

Tyvärr är jag tillbaka igen då det slutade i MF :( tredje gången gilt nu kanske ?

Beklagar ditt missfall! Vad jobbigt! Jag satsar också på tredje gången gillt!
  • AsterA

Jag hoppar gärna in här. Har BIM 4:e augusti. Fick utslag på ÄL sticka 19-20:e juli. Vi har ett barn på 18 månader som blev till genom Pergotime. Då hade vi kämpat i 3 år. Slutade amma helt för en månad sedan och fick då en blödning bara någon vecka efter. Innan vårt barn föddes så fick jag nästan aldrig spontana blödningar och inga ägglossningar.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti