Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej alla!!
Jag hade äl den 19/7 enligt min app och den 26/7 så fick jag rosa aktiga flytningar typ som har kommit o gott sen den dagen ( inne på 3:e dagen idag) när den första flygningen kom så fick jag en rejäl molvärk också.
Jag har BIM 2 augusti, vad kan denna "blödningen" vara?
Tyvärr är jag tillbaka igen då det slutade i MF :( tredje gången gilt nu kanske ?
En nidis kanske?
Hej, fick just mensen, suck.. Nu blir det nytt försök u augusti, ÄL runt 10-13, BIM 28/8. Blir 5:e försöket för oss, fjärde barnet. Fler än jag som är 35 + här i tråden?
Då mensen kom får vi sikta på augusti då! BIM 23/8 den här gången.
Vet inte riktigt hur vi ska få det här att gå efter semestern då gubben jobbar borta söndag kväll till fredag morgon. Bara be till gudarna att inte äl blir mitt i veckan."/
Tyvärr är jag tillbaka igen då det slutade i MF :( tredje gången gilt nu kanske ?
Jag hoppar gärna in här. Har BIM 4:e augusti. Fick utslag på ÄL sticka 19-20:e juli. Vi har ett barn på 18 månader som blev till genom Pergotime. Då hade vi kämpat i 3 år. Slutade amma helt för en månad sedan och fick då en blödning bara någon vecka efter. Innan vårt barn föddes så fick jag nästan aldrig spontana blödningar och inga ägglossningar.