Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
ÄL+8 eller 9 idag. Imorse tog jag ett test som var helblankt. Har haft ont i livmodertrakten och vid lunch kom det rosa/rött på pappret. Men sen inget mer. Blir ju inte klok på kroppen.
Har ju egentligen inga cykler att prata om men tror BIM borde vara runt 3-5:e augusti eftersom ÄL var runt 21:a.
Det kanske var en så kallad nidblödning? När har du bim? Känner så igen mensvärken!"
Hej tjejer!
Gjorde precis ett nytt grav test som visades neg.
Så det förra var förmodligen bara ett spök streck.
Dock gör fortfarande äl testet utslag så här 5 dagar innan bim,strecken är inte exakt lika starka så det är inte direkt positivt men ger fortfarande utslag. Jag fattar noll har läst att äl test kan visas så precis innan mens stämmer det ?
Hej!
Jag har bim den 5/8 och det är tredje barnet om det blir något. Jag har massa symtom! Ont i magen som riktigt jävlig mensvärk, är varm (hög temp) och så är brösten svullna och ömma. Jag har ibland riktiga pms besvär men det KÄNNS som att det borde vara en bebis där inne med tanke på alla symtom. Har dock inte kunnat låta bli att testa mig, och har testat totalt negativt på bim-8 och bim -7 (idag). Köpte billiga tester så det gör inget så att säga.
Har ni symtom? Ni som väntar på bim? Mina symtom kom ca 4 dagar efter äl...
Kan man verkligen ha symptom pga graviditet innan ägget ens har fäst? Alltså när börjar hormonet skickas ut?
Jag inser att jag förmodligen har rätt liten chans att bli gravid pga bakteriell vaginor, uvi och sköldkörtel rubbning. Måste ta och boka in mig hos gyn. Har aldrig gjort det förr bara.
Hej tjejer!
Gjorde precis ett nytt grav test som visades neg.
Så det förra var förmodligen bara ett spök streck.
Dock gör fortfarande äl testet utslag så här 5 dagar innan bim,strecken är inte exakt lika starka så det är inte direkt positivt men ger fortfarande utslag. Jag fattar noll har läst att äl test kan visas så precis innan mens stämmer det ?
Vissa får ju utslag hela cykeln, vissa ganska starkt till och med. Äl-test ger ju inte bara utslag för äl utan även graviditet och mens. Har du nån bild på hur testet ser ut?