Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej alla. Hur mår ni som snart har BIM?
Jag känner mig så oerhört gravid att jag skulle bli förvånad om jag inte är det.. Men, jag testade nyss igen och det var negativt. Tempen är dock än hög (37 + 1 grader) så den har inte dippat ner än till min vanliga temp. Och jag har så mkt mens-känningar men det har jag haft tidigare graviditeter också. Min absolut viktigaste tecken är brösten.. de ömmar och gör sååå ont!
Jag har beställt extra känsliga gravtest som kommer idag...är ju väldigt tidigt ute att testa men det är svårt att hålla sig.
Förra gången hade jag exakt samma symtom och hann testa 2-3 ggr (då med tre dagars mellanrum) innan jag fick plus runt ngn dag före bim.. Hur gör ni andra? Ngn som testat negativt och ändå tror ni är gravida?
Jag skrev bim ons 5/8 men det kan också vara tisdag 4/8. Spelar ingen roll men nu är det iaf bara NÅGRA dagar kvar.... tills man vet!
Nu kör vi på jag och mannen och hoppas på bättre lycka denna månaden! :)
Vi sitter i samma båt... skit surt! Tror mensen kommer komma typ imorgon eller inatt... isf gör den samma som förra månaden..men vsrför ändrar drn sig så.. annars punktlig!...
Då kom inte allt med. Dessutom är vi på semester.
Fattar inte heller varför den ska komma tidigare? Förra månaden vart den nån dag för tidig då med. Men fyra??! Hoppas så det går bättre för dig och att mensen håller sig undan.
Nu kör vi på jag och mannen och hoppas på bättre lycka denna månaden! :)
Då kom inte allt med. Dessutom är vi på semester.
Fattar inte heller varför den ska komma tidigare? Förra månaden vart den nån dag för tidig då med. Men fyra??! Hoppas så det går bättre för dig och att mensen håller sig undan.
Wow!! Plus i tråden! Stora varma grattis från mig!! Åh vad roligt!
Kom hem nu från en liten semestertripp och hade typ 25 sidor att läsa ikapp!
Jag tror jag missat äl... Hade äl-flytningar tor-fre förra veckan (cd 9-10) men var bortrest från maken. Sedan delade vi rum med barnen i tre dagar så vi fick äntligen till det igår kväll (cd 15) en vecka efter äl-flytning alltså. Fast nu när jag skriver så känner jag att det molar lite...hm...hur många dagar innan ägget släpper börjar de trådiga flytningarna? Tänk om det finns en liten chans kvar iaf?
Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!