• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    Fronten skrev 2015-07-30 22:11:21 följande:
    Stoort grattis : )
    Tack vännen!

Hur går det för sig?
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-31 06:01:21 följande:
    Men åååååh grattis!!!! Har helt missat detta...fasiken va kul!
    Tack fina du! <3

Har mensen lagt ner än, eller?
  • Symetrical
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-31 08:52:42 följande:
    Åh vad härligt !! Grattis :) jag har alltid testat med dom först ! Superbra!
    Tack så mycket!

Ja, skillnaden är jättestor! Kan fortfarande bara ana streck på testlagrets, som typ likaväl hade kunnat vara spök om jag inte fått det starka utslaget på lloydstestet. :-P
  • misslina

Nu går jag ich väntar på äl. Blir stickor för mig.. Cb, de lila. Mycket för att min cykel har börjat variera lite och jag har dåliga äl-känningar...

Så nu hoppas vi att det tar denna gång.
    Tycker det är så svårt att veta när man ska mysa till det. Kanske bäst att köra typ varannan dag. Men då blir jag nojig och rädd att jag missar själva äl-dagen. Nä nu måste jag sluta överanylisera detta;). Detta blir vårt andra försök, tredje barnen. De andra två har tagit sig på första försöket

• halo83
    Symetrical skrev 2015-07-31 10:20:07 följande:
    Tack vännen!

Hur går det för sig?
    men sen slutade igår så nu satsar vi på nästa äl som borde bli på lördag nästa vecka nångång. testar krämen denna månad...sista försöket innan vi söker hjälp..
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-07-31 10:23:05 följande:
    Tack fina du! <3

Har mensen lagt ner än, eller?
    haha citerade fel såg jag.. men svaret finns längre upp ;)

• Symetrical
    Fian88 skrev 2015-07-31 09:11:42 följande:
    Då låter det lovande i alla fall smile1.gif
    Jag upptäckte också att brösten gjorde ont nu när jag var ute med vagnen och småsprang i en nedförsbacke. Äl +10 idag, så tror säkert att det kan komma tidigt!
  • Villbligravidnu
    Kolan91 skrev 2015-07-31 06:58:13 följande:

Haha, jag med igår :P Skulle duscha och testade innan, hoppade in i duschen och väntade på resultat. När det visade gladgubbe sprang jag ut till gubben för att visa och då halkade jag i hallen :( Hahaha... man kände sig lagom sexig efter det

Haha typiskt!!!! Men du skadade dig väl inte i alla fall?
  • Symetrical
    misslina skrev 2015-07-31 10:29:22 följande:

Nu går jag ich väntar på äl. Blir stickor för mig.. Cb, de lila. Mycket för att min cykel har börjat variera lite och jag har dåliga äl-känningar...

Så nu hoppas vi att det tar denna gång.
    Tycker det är så svårt att veta när man ska mysa till det. Kanske bäst att köra typ varannan dag. Men då blir jag nojig och rädd att jag missar själva äl-dagen. Nä nu måste jag sluta överanylisera detta;). Detta blir vårt andra försök, tredje barnen. De andra två har tagit sig på första försöket

Vi hade sex en och tre dagar innan äl den här gången och det funkade ju hur bra som helst!

Förra cykeln när jag vart gravid (slutade i tidigt MF) hade vi bara sex 2-3 dagar innan, så tror inte att man skall stirra sig blind på själva nedsläppsdatumet.
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-31 10:31:11 följande:
    men sen slutade igår så nu satsar vi på nästa äl som borde bli på lördag nästa vecka nångång. testar krämen denna månad...sista försöket innan vi söker hjälp..
    Skönt ändå att du har det att "se fram emot", eller du vet vad jag menar. Håller tummarna att det vill sig den här gången!

Har ni semester nu, eller?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti