Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu går jag ich väntar på äl. Blir stickor för mig.. Cb, de lila. Mycket för att min cykel har börjat variera lite och jag har dåliga äl-känningar...
Så nu hoppas vi att det tar denna gång.
Tycker det är så svårt att veta när man ska mysa till det. Kanske bäst att köra typ varannan dag. Men då blir jag nojig och rädd att jag missar själva äl-dagen. Nä nu måste jag sluta överanylisera detta;). Detta blir vårt andra försök, tredje barnen. De andra två har tagit sig på första försöket
Haha, jag med igår :P Skulle duscha och testade innan, hoppade in i duschen och väntade på resultat. När det visade gladgubbe sprang jag ut till gubben för att visa och då halkade jag i hallen :( Hahaha... man kände sig lagom sexig efter det
Nu går jag ich väntar på äl. Blir stickor för mig.. Cb, de lila. Mycket för att min cykel har börjat variera lite och jag har dåliga äl-känningar...
Så nu hoppas vi att det tar denna gång.
Tycker det är så svårt att veta när man ska mysa till det. Kanske bäst att köra typ varannan dag. Men då blir jag nojig och rädd att jag missar själva äl-dagen. Nä nu måste jag sluta överanylisera detta;). Detta blir vårt andra försök, tredje barnen. De andra två har tagit sig på första försöket