• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Villbligravidnu
    misslina skrev 2015-07-31 10:29:22 följande:

Nu går jag ich väntar på äl. Blir stickor för mig.. Cb, de lila. Mycket för att min cykel har börjat variera lite och jag har dåliga äl-känningar...

Så nu hoppas vi att det tar denna gång.

Tycker det är så svårt att veta när man ska mysa till det. Kanske bäst att köra typ varannan dag. Men då blir jag nojig och rädd att jag missar själva äl-dagen. Nä nu måste jag sluta överanylisera detta;). Detta blir vårt andra försök, tredje barnen. De andra två har tagit sig på första försöket

Vi kör på varannan dag för att det är svårt att få till det utan planering eftersom vi har en två-åring. Men ibland lyckas vi två dagar i rad. Tänk på att dom flesta ägglossningar sker på kvällen och om ägget lever i 24 timmar så går det ju lika bra dagen efter ägglossning som på ÄL-dagen. Så försöker jag tänka
  • Fsake
    Vadvetjaaaaag skrev (null) följande:
    När jag blev gravid förra gången upptäckte jag också det genom att jag fick ont i brösten när jag joggade lite på jobbet ;)
    Samma här! Är på äl+ 9/10 idag. Hoppas på plus i helgen
  • emzerus

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!! Hjärta

• vår sommar
    emzerus skrev 2015-07-31 11:22:51 följande:

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!

Jag ser det tydligt stort grattis
  • emzerus
    vår sommar skrev 2015-07-31 11:28:05 följande:
    Jag ser det tydligt stort grattis
    Tack Hjärta
  • MoKa
    emzerus skrev 2015-07-31 11:22:51 följande:

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!! Hjärta

Jag ser det :) Så såg mitt första test ut med min son, på BIM-dagen. Min sambo sa att jag hallucinerade men tre dagar senare var det ett supertydligt plus! Hoppas på detsamma för dig den här gången och att bebis stannar kvar!
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-31 11:33:40 följande:

Det är detta som kallas för ökning va? ;) phpY5L7Rp70240.jpg

Hahaha. En aning, va!?!
  • Angdev
    Symetrical skrev 2015-07-31 11:49:57 följande:
    Hahaha. En aning, va!?! smile5.gif
    Är strecken lika i dina ögon? Nedsläpp idag?
  • miillaw
    Angdev skrev 2015-07-31 11:33:40 följande:

Det är detta som kallas för ökning va? ;)

Härligt, kör på! :) lycka till!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti