Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu går jag ich väntar på äl. Blir stickor för mig.. Cb, de lila. Mycket för att min cykel har börjat variera lite och jag har dåliga äl-känningar...
Så nu hoppas vi att det tar denna gång.
Tycker det är så svårt att veta när man ska mysa till det. Kanske bäst att köra typ varannan dag. Men då blir jag nojig och rädd att jag missar själva äl-dagen. Nä nu måste jag sluta överanylisera detta;). Detta blir vårt andra försök, tredje barnen. De andra två har tagit sig på första försöket
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Det är detta som kallas för ökning va? ;)