Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu har jag jätteont längst ner i magen. Riktig smärta som även går mot höfterna. Fick det för bara en stund sen, hoppas det är ägget som fäster, visst kan man känna av dedet? 5 dagar efter äl idag....
Annars är det väl min mage som fått ett nytt sätt att jäklas på...
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Jag hoppar ur igen. Inte fått till det med killen och äl var igår. Känns inte så troligt jag skulle bli gravid om jag har sex ikväll så jag tar september istället.
Jag har BIM nu i dagarna, lite osäker på exakt när. Tycker väntan är ganska olidlig. Har haft en molande känsla i ryggen/magen samt ett lätt illamående och bröst som har växt en aning.
Kan lika gärna vara mensen som är på g.
Köpte ett cb test som ligger hemma i påsen och väntar. Jag jobbar som flygvärdinna så jag vill såklart veta snarast möjligt eftersom det inte är bra att jobba i luften som gravid.
Enligt min mensapp så är bim på tisdag men jag är nästan säker på att ägglossningen skedde tidigare än appen säger, baserat på flytningarna och känslan i kroppen. Så det borde va idag eller imorgon.
Symptom ja, äl+7 för mig gissar jag, har ju inte använt stickor.
Mina bröst ömmar, det har de gjort ända sen ÄL, ngt förbannat ömmar dem vilket är konstigt. Tror jag har inget minne av att de brukar ömma i dem såhär länge.
I förrgår hade jag ont i magen och igår ont i livmodern på vänster sida. Har sparsamt med flytningar men minns tyvärr inte hur det brukar se ut innan mens. Dock minns jag att jag brukar ha rikliga flytningar närmare mens när jag varit gravid, så jag trott det varit mensen.
Så det är mina små symptom, annars intet :)
Hur tidigt kan man testa med cb digital?
Symptom ja, äl+7 för mig gissar jag, har ju inte använt stickor.
Mina bröst ömmar, det har de gjort ända sen ÄL, ngt förbannat ömmar dem vilket är konstigt. Tror jag har inget minne av att de brukar ömma i dem såhär länge.
I förrgår hade jag ont i magen och igår ont i livmodern på vänster sida. Har sparsamt med flytningar men minns tyvärr inte hur det brukar se ut innan mens. Dock minns jag att jag brukar ha rikliga flytningar närmare mens när jag varit gravid, så jag trott det varit mensen.
Så det är mina små symptom, annars intet :)
Hur tidigt kan man testa med cb digital?
Är det här ett spökstreck? Det är det va?
Fick detta på NC. Ska jag börja testa med äl tester nu då eller ska jag vänta? Hade mens för en vecka sen..
Cb digital är ju inte ett av de känsligaste testen, så jag skulle nog väntat med det till åtminstone äl +12.
Är du nyfiken kan jag verkligen rekommendera lloyds testa tidigt som mäter från 10, istället för 25. Fick ganska starkt streck på det på äl +9 och knappt märkbart på ett som mäter från 25 med samma urin.
Ganska billiga också, 2 för 119.
Är det här ett spökstreck? Det är det va?