Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Haha, nej kroppen är underbart bra (på vissa saker), fettet runt höfter och rumpa gjorde att jag landade mjukt och fint
Det är så många i gruppen.. har svårt att ha koll på alla, vart ligger du i cykeln?
När det ändå diskuteras älsekret och ältester.. (tack för bilden, bra gjort!)
Jag får inga direkt typiska älflytningar, det är lotionaktiga och sedan märker jag älvärk och får det bekräftat med ältester. Kanske att de lotionaktiga flytningarna avtar något vid äl (uppehåll på 2-3 dagar) för att sedan börja igen till 1-3 dagar innan mens då det rätt torrt.
Kan det vara därför jag in te blir gravid eller är det fler som inte har äggvitesekret vid äl?
Jag håller tummarna för alla kommande plus, kanske är jag en av dem eller du! Hehe! Heja, Heja!
Det där undrar jag också! Jag hade ökande mensvärk fre-tis, med topp på tisdagen. På onsdagen var all värk borta. Kollar inte med stickor eftersom vi egentligen inte alls försöker, men det låter ju snarlikt ditt mönster med älvärk. Ä oxå nyfiken på om ÄL är EFTER hela mensvärksprocessen.
Nu har jag tappat hoppet. Fick för mig att testa idag för vi ska måla idag och det ska man ju passa sig för när man är gravid och ska måla med oljefärg. Iallafall så va det negativt. Usch känner mej så värdelös. Varför tar det sig inte? Vad gör vi för fel? Samtidigt blir jag ju skit sur på mej själv som har världens bästa unge så borde skratta mig lycklig som har han men vill ju så gärna ge han ett syskon. Fy faan varför kan det inte bara gå lätt för. :'(
Stort GRATTIS till alla som plussat! Mera
i denna tråd!!
En bildfråga igen. För några dagar sen la jag ju ut en bild med stegring på äl-test. Här är biden från idag (senaste test utan datum är taget imorse). Och jag hade ganska väldigt starkt utslag på testen både igår morgon och kväll plus att jag hade riktigt starkt molvärk i magen hela kvällen igår (nästan samma styrka som jag brukar ha innan mens). Eftersom testen inte visade något utslag idag (imorse), har jag äl idag då? Idag har jag ingen värk längre heller.
Jag skulle tolka det som att ägget släppte under natten. Så just nu befinner den sig med störst sannolikhet i din äggledare så ös i spermier!
Lycka till! (Då jag precis har haft äl så kommer du bland andra vara under samma testperiod och "symtomletar fasen" som jag)
Hoppas vi lyckas skapa bebis denna månad (femte försöket för oss) Hur länge har ni försökt?
Kram!
Symetrical
Idag 08:09
Starkare test idag i alla fall. Syns inte bara på lloyds testa tidigt, utan även ganska tydligt på testlagrets!
Om det inte tar sig denna gång blir det nog nästa månads projekt
Har ju för det mesta dels spermier i mig under denna period så det är lite svårt att veta vad som är vad
Om någon tycker att det är intressant med stegring på äl-test vid graviditet kommer här en ganska tydlig sådan. För mig var det en trygghet att se när testlagrets gav samma svaga streck ett par dagar i rad.
Nu på morgonen fick jag en fast gubbe på ÄL-testet. Tidigt tycker jag (dag12), jag har innan haft på dag 16, o som tidigast dag 14. Vad tycker ni?
Har en fruktansvärd äl-värk denna månaden. Känns precis som mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Har aldrig vart med om tidigare. Vad kan det bero på? Någon som vart med om liknande?