Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag testar CB äl test denna gången. Första gången jag testar ÄL test överhuvudtaget. Detta blir tredje gången gillt så jag vill se om min app har rätt om min ÄL eller inte och den verkar ha det. Ska ha ÄL 2/8 enligt appen och BIM 16/8 och har tagit ÄL test för säkerhetsskull sedan ons 29/7 och ingen glad gubbe än dock stegring i de två strecken (som jag vet att man inte ska titta på men gör det ändå för jag överanalyserar för jag vill så gärna ha min efterlängtade lilla bebbe). Och det verkar gå åt rätt riktning. Har idag uppmärksammat tjocka vita yoghurt aktiga flytningar och undrar om inte det kan vara ÄL flytningar? Någon som känner igen?
Vill minnas att jag har sådana varje månad men inte lagt någon mer tanke vid vad dem innebär eller vid vilken tidpunkt de kommer. Förrän nu när jag gör allt för att förstå min kropp och äntligen kunna bli gravid. Vad säger ni?
Grattis till alla plus. Hoppas jag joinar er om 17 dagar :)
Det är samma här. Har två barn som blev till på första o andra försöket. Känns som det kommer ta längre tid nu. Är på tredje försöket nu.
Jag får också för mig att det kommer bli svårare denna gång. Detta blir vårt andra försök. Har två barn sedan tidigare och dom blev till på vårt första...
Håller tummarna för oss!
Hej och grattis till plussen :)
Jag tänkte testa imorn om inte mensen dykt upp eftersom vi ska flyga imorn. Har lite mensvärk så inga större förhoppningar.
Jag testar CB äl test denna gången. Första gången jag testar ÄL test överhuvudtaget. Detta blir tredje gången gillt så jag vill se om min app har rätt om min ÄL eller inte och den verkar ha det. Ska ha ÄL 2/8 enligt appen och BIM 16/8 och har tagit ÄL test för säkerhetsskull sedan ons 29/7 och ingen glad gubbe än dock stegring i de två strecken (som jag vet att man inte ska titta på men gör det ändå för jag överanalyserar för jag vill så gärna ha min efterlängtade lilla bebbe). Och det verkar gå åt rätt riktning. Har idag uppmärksammat tjocka vita yoghurt aktiga flytningar och undrar om inte det kan vara ÄL flytningar? Någon som känner igen?
Vill minnas att jag har sådana varje månad men inte lagt någon mer tanke vid vad dem innebär eller vid vilken tidpunkt de kommer. Förrän nu när jag gör allt för att förstå min kropp och äntligen kunna bli gravid. Vad säger ni?
Grattis till alla plus. Hoppas jag joinar er om 17 dagar :)
Lite äggviteflytning idag så kroppen verkar göra exakt som förra månaden. Hoppas att kroppen sköter sitt så ska jag och sambon sköta vårt ;)
Gissar på älsläpp på söndag:)
Ooo vi har BIM samtidigt!! :D jag hade ÄL den 25-26 :D