• Katta1

Vi med bf mars 2016

Vi som väntar syskon i mars 2016.

• Svar på tråden Vi med bf mars 2016
  • Kiin83

Jag hänger också med här. :) Är 31 år några dagar till och har bf 21 mars.
    Funderar på om jag ska ge mig tillkänna snart på jobbet. Det kan ju hända när som helst att man inte fixar arbetsuppgifterna och då kan det ju vara snällt att ha förvarnat. Det tråkiga är att beskedet inte kommer att tas med glädje där. Har ni berättat än?

• FLovesA

Håller tummarna för dig cateyes ! Förstår din oro, hoppas allt går kanonbra. Kram

• pomperiposa

Hej alla och grattis till plussen!

Hoppar gärna in här, om det allt går som det ska räknar jag med att få en liten runt den 31 mars. Det blir mitt fjärde barn, en liten sladdis. Min yngsta är 10, och hon kommer bli så glad för ett småsyskon

Har inte kontaktat mvc än men ska göra under augusti tänkte jag. Lite nervös men glad

Kramar

• NellieMeja

Jag är kvar här med. Har inte kontaktat mvc än ska nog göra det nästa vecka går in i v8 då.

• CatEyes
    FLovesA skrev 2015-07-30 22:06:59 följande:

Håller tummarna för dig cateyes ! Förstår din oro, hoppas allt går kanonbra. Kram

Tack så mycket!! Allt gick jätte bra. Hjärtat slog fint och veckan stämde. Är jätte glad Ska försöka njuta av graviditeten nu, chansen är ju större att det går bra nu Illamåendet har ökat så jag tar det som ett positivt tecken
  • My My
    Kiin83 skrev 2015-07-30 22:06:15 följande:
    Jag hänger också med här. :) Är 31 år några dagar till och har bf 21 mars.
    Funderar på om jag ska ge mig tillkänna snart på jobbet. Det kan ju hända när som helst att man inte fixar arbetsuppgifterna och då kan det ju vara snällt att ha förvarnat. Det tråkiga är att beskedet inte kommer att tas med glädje där. Har ni berättat än?
    Nej, har inte berättat. Jag tänker vänta så länge det bara går. Mår pyton men ska försöka få tabletter nästa vecka.
  • Katta1

Drabbades av akut illamående på affären idag. Med sonen var jag nästan aldrig illamående. Tror jag är i vecka 7 plus 6. Kontaktar barnmorska på måndag tänkte jag. Har inte heller berättat för så många. Bara de allra närmsta.

• mammave

Är oxå kvar här Men tycker tiden kryper fram. Ska nog ringa och boka NIPT-test på månd tror jag. Har inte bestämt helt än, det är ju himla dyrt (men pga tidigare högrisk på kub med sonen känns det inte som jag kmr kunna slappna av annars).

• mammave
    CatEyes skrev 2015-07-31 11:36:37 följande:

Tack så mycket!! Allt gick jätte bra. Hjärtat slog fint och veckan stämde. Är jätte glad Ska försöka njuta av graviditeten nu, chansen är ju större att det går bra nu Illamåendet har ökat så jag tar det som ett positivt tecken

Härligt!
Svar på tråden Vi med bf mars 2016