• Katta1

Vi med bf mars 2016

Vi som väntar syskon i mars 2016.

• Svar på tråden Vi med bf mars 2016
  • Lantlollan
    Onormalin160 skrev 2015-07-21 21:50:43 följande:
    Kan någon lägga till mig i fb-gruppen?
    [email protected]
    Du är nu inbjuden! :)
    Ljung83 skrev 2015-07-22 07:47:11 följande:

Finns det möjlighet att få en inbjudan till Facebookgruppen?

Jag behöver din mail för att kunna bjuda in dig - inboxa mig om du inte vill skriva ut den här! :)

• Amaryllis
    Lantlollan skrev 2015-07-24 15:29:38 följande:

Jag behöver din mail för att kunna bjuda in dig - inboxa mig om du inte vill skriva ut den här! :)

Kan du bjuda in mig också?
    karolina.bende@gmail.com
  • Onormalin160

Tack! Bara för att dubbelkolla! Visst är gruppen hemlig? Dvs ingen kan se att jag går med?
  • Ljung83

Du är nu inbjuden! :)Jag behöver din mail för att kunna bjuda in dig - inboxa mig om du inte vill skriva ut den här! :)

Min mail

Mljungvall@hotmail.com ????
  • FLovesA

Hej tjejer,,

Är det ok om jag hoppar med här? 30 år och mamma till min dotter som nyss fyllt 3 år.

Jag och min man planerade syskon till nästa sommar egentligen men så blev det ett pluss redan nu och det kändes såklart helt fantastiskt!

Är i ca v 5 nu tror jag, har inte stenkoll då det inte var planerat och då jag ej vet exakt när min förra mens startade. Längtar tills magen kommer synas och de vanskliga veckorna är över. Håller tummarna för att jag slipper kräkningarna denna gång. De pågick från v 6-26 förra graviditeten så dem slipper jag gärna. Än så länge känner jag mig lite svullen, har ilningar i benen och har noll sug efter mat sammtidigt som jag är hungrig hela tiden. Haha

Ska bli så roligt att följa er allihopa.

Kram A

• 81718171
    FLovesA skrev 2015-07-30 20:26:00 följande:

Hej tjejer,,

Är det ok om jag hoppar med här? 30 år och mamma till min dotter som nyss fyllt 3 år.

Jag och min man planerade syskon till nästa sommar egentligen men så blev det ett pluss redan nu och det kändes såklart helt fantastiskt!

Är i ca v 5 nu tror jag, har inte stenkoll då det inte var planerat och då jag ej vet exakt när min förra mens startade. Längtar tills magen kommer synas och de vanskliga veckorna är över. Håller tummarna för att jag slipper kräkningarna denna gång. De pågick från v 6-26 förra graviditeten så dem slipper jag gärna. Än så länge känner jag mig lite svullen, har ilningar i benen och har noll sug efter mat sammtidigt som jag är hungrig hela tiden. Haha

Ska bli så roligt att följa er allihopa.

Kram A

E typ ingen här längre ;) alla har gått över till Facebook men icke jag

Jag e kvar men man får sällan svar av nån här så du vet de ;).

Är nånstans i v12 lr v10 :) har inte heller någon koll. Men ska göra ett ul på tisdag :D så skoj. Längtar oxå till de vanskliga veckorna e över så hoppas ju att jag e snarare i v.12 än 10 :D
  • FLovesA

Hej???? då är vi i allafall några här som inte gått över till fb gruppen. Åh vad spännande med UL redan. Jag har inte fått tid hos bm förens i slutet av augusti...känns långt dit och sen få vänta på UL känns ännu längre????

• CatEyes

Jag är också kvar

Har ul imorrn, är så nervös för negativa besked. Har haft MA och mf innan sonen så jag är rädd att det inte ska bli så lätt den här gången heller. Är i v. 9 (8+0) idag enligt sista mensen.

Kommer inte kunna sova inatt

Svar på tråden Vi med bf mars 2016