• Linkken

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Jag plussade för två dagar sedan för första gången och är alldeles vimsig av lycka! Solig Jag är nu i v. 5 + 5 och enligt hälsovårdaren är bebisen beräknad till den 5.3.2016.

Vore så roligt att följas åt med andra som är i samma sits! Glad

• Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
  • Cissi90
    Linda8110 skrev 2015-08-30 16:56:04 följande:

Det beror väl på vad de innehåller?

Ja deg och olika innehåll, kyckling, fläsk, vegetariskt
  • Katten95

Imorgon är det dags för mitt vul, är då 10+1 så nervöst o se om det verkligen är något där inne som växer eller inte, då ska även våra pappor få veta då mammorna redan är informerade. :)

• Cissi90
    Katten95 skrev 2015-08-31 09:54:32 följande:

Imorgon är det dags för mitt vul, är då 10+1 så nervöst o se om det verkligen är något där inne som växer eller inte, då ska även våra pappor få veta då mammorna redan är informerade. :)

Lycka till!!
  • pannkakan87
    Katten95 skrev 2015-08-31 09:54:32 följande:

Jag har också ultraljud i morgon. Kub. Är supernervös. Ena sekunden exalterad och andra livrädd. :(
  • Cissi90
    pannkakan87 skrev 2015-08-31 10:34:43 följande:

Jag har också ultraljud i morgon. Kub. Är supernervös. Ena sekunden exalterad och andra livrädd. :(

Hoppas det går bra!
  • Linkken
    pannkakan87 skrev 2015-08-31 10:34:43 följande:
    Försök lämna nervositeten, det är en alldeles underbar upplevelse och det kommer att gå alldeles lysande!! Solig
  • Marsbäbis

Hej, hoppar med i denna tråden, väntar mitt första barn med min sambo som har 1 barn sen innan. Så för mig är detta helt nytt, jag är i v10+4 och har vart sjukskriven i snart 2 månader pga kraftigt illamående, så äter lergigan som hjälper för de mesta. Är de någon mer som mått så här illa eller mår såhär illa, jag önskar så att de går över snart. Vi är beräknade 23 mars ????????

• pannkakan87
    Linkken skrev 2015-08-31 12:39:59 följande:
    Försök lämna nervositeten, det är en alldeles underbar upplevelse och det kommer att gå alldeles lysande!! Solig
    Tack<3
  • elin1987

Ska på den riktiga inskrivningen kl 15 :) håller på att svälta ihjäl och pissa ner mig haha..

• mintuu
    LovisaC1982 skrev 2015-08-30 22:56:29 följande:
    Hej och välkommen . Jag plussade också den 15/8 så då är vi ungefär samma i tid, jag gick in i vecka 7 idag. Ursäkta den nyfikna frågan men vad innebär det med att hcg är svajigt? Hur mår du annars, mycket symptom?
    Va roligt! :) det var lågt och dom trodde till 99% att jag skulle få missfall. Nu har det rättat till sig o ligger lågt men ändå dubblats på dagar så doktorn sa förhoppningsvis är det en vanlig graviditet, men jag ropar inte hej än. Är troligtvis en låghormonare. Hoppas allt går vägen :) Jag har jätte ont i brösten, hungrig hela tiden :) Har du några symtom?:)
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?