väntar2015 skrev 2016-05-24 21:48:49 följande:
Vad skönt att tiden går fort "irrbloss"! Jag tyckte att tiden efter Rul och fram till ca v35-36 gick jättefort, nu går den jäääättesakta.... :) jag kände sparkar ganska sent då jag har moderkakan i framvägg, men dem kommer när dem kommer som du säger.
Hur mår du annars?
Jag mår finfint, nästan oförskämt bra. Magen växer och jag är tröttare än vanligt men annars hade jag inte trott att jag var gravid ens. (och så har jag spanat på bebis med jobbets ultraljud nån gång ibland ;)).
Jag har moderkakan rakt upp mot mitt huvud, så jag borde "snart" kunna känna nåt. Men hur mycket jag än försöker så känner jag inget än.
Längtar efter det och efter RUL. Så nyfiken :)
Min bästa kompis fick barn i december i fjol efter igångsättning i 41+6. Hon har i detalj berättat för mig hur långa dagarna blir där på slutet. Så jag har sympatier... Men snart är hon? han? här! :)
finee skrev 2016-05-24 23:05:09 följande:
Hej, jag var inte med i den här tråden förens lite grann i slutet, när nästan alla av er hade plussat. Fantastiskt att höra att det går bra med er graviditeter. Att ni blev gravida ger mig hopp! Själv fick jag en blastocyst insatt igår i Falun <3 Så har nu entrat den berg- och dalbansliknande ruvartiden och tycker att allt går långsamt... Hoppas på ett plus i början av juni, men förhoppningarna är tyvärr blygsamma, törs inte hoppas för mycket. Är i alla fall glad över att vi fick tre blastisar till frysen, så vi behöver inte göra om stimuleringen på en gång om inte det här går
Lycka till alla med era graviditeter och kommande förlossningar. Kram!
Åh, vad roligt att du uppdaterar oss, och vad kul att du ruvar! Hoppas det tar sig på första försöket! Ska hålla tummarna framöver.
Och grattis till bra frysis-resultat :)