Ivf falun hösten 2015
Vad tråkigt Finee, jag som hoppades så att det skulle gå vägen för er! Usch. Styrkekram! Hoppas nåt händer snart Sookie, hur som helst är det ju inte länge kvar nu :)
Vad tråkigt Finee, jag som hoppades så att det skulle gå vägen för er! Usch. Styrkekram! Hoppas nåt händer snart Sookie, hur som helst är det ju inte länge kvar nu :)
Åh, grattis! Vad härligt att du fått din lilla tös. Har ni nåt namn på gång än? :)
Söndagar har de stängt, sa de till mig när vi gjorde vårt FET. Så det är bara att hålla alla tummar du kan hitta för att du inte får "glad gubbe" på en måndag...
Tack för tipset MamaSniff. Jag ska på RUL idag så jag ska fråga BM där om hon har nåt tips på vart jag får tag på ett bälte, det kan nog hjälpa. Kudde mellan benen har jag redan, det var ett måste redan innan jag blev gravid... :P Åh, grattis Hoppas! Du är ju ändå gravid nu, och då finns det ju alltid en chans att det kommer ut en bebis till sist! :)
Här sitter jag på byggvaruhus-parkeringen (pga maken förstås...) och myser åt lyckat RUL med otroooooligt söt liten pojke! Väldigt sprattlig, och stackars barnmorskan fick jaga runt honom :D Vi har firat med att köpa första kläderna :)
Grattis Sookie! Jag vill också höra mer om förlossningen om/när du orkar berätta.
Glad midsommar :)
Grattis Hoppas! Hur härligt som helst med små pickande hjärtan.
I min "månadstråd" blödde vi nästan allihop i första trimestern. Förhoppningsvis är det ingen fara för dig heller, men jag förstår att du blir hemskt orolig. Det vanligaste är att man blöder från livmodertappen eller från moderkakan om den ligger långt ner. Håller i alla fall tummarna för dig och bebis!