väntar2015 skrev 2017-02-23 14:56:14 följande:
Hej! Hur går det för alla? Här har våran "lilla" bebis blivit 8,5 månad. Hjälp, Vart tar tiden vägen? Hon äter mat, kryper och reser sig mot allt som går :) vi har haft det struligt med nattsömnen sen slutet av januari... zzz.. hoppas det ger sig snart och hon börjar sova bättre allting blir ju så påverkat när man sover dåligt!
Nån här inne som funderar på syskon? Vi vet inte om vi vill ha ett syskonen än men vi har inga ägg kvar i frysen så det lär ju bli en ganska dyr historia ifall vi inte lyckas på egen hand :/ för min del var det när dem sänkte mitt immunförsvar som det äntligen gick vägen, kan man i så fall få hjälp med "bara" det eller måste man köpa hela paketet tro? Nån som har en susning? :)
Kram!
Här går det bra, Hugo är 14 veckor imorgon och börjar bli riktigt rolig. Han äter på sina och mina händer och kräver att få sitta och stå hela tiden. Ligga på rygg verkar vara passé.... Vi har haft det lite struligt med sömnen också, men jag tror, peppar peppar, att det börjar bli bättre nu faktiskt. Senaste nätterna har varit ok, men han vill äta var tredje till varje timme så det blir ganska upphackat, framförallt framåt morgonen.
För oss är det inte dags för syskon än på ett tag, men vi har ett ägg kvar i frysen så vi har den chansen i alla fall.
Jag vet faktiskt inte hur man tänker angående det där, man vill väl kanske inte att du går omkring med sänkt immunförsvar hur länge som helst heller om det inte tar sig för er på första egna försöket liksom....