• kaktusen

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hej!

Efter snart 7 år tillsammans har sambon och jag beslutat oss för babyverkstad, till min stora förtjusning! Har längtat sen jag var typ 17, och är nu 27 år.

Varit gravid två gånger tidigare, en gång 08 då jag nyss träffat sambon, men vi gjorde då abort i vecka 8. Jag hade precis hämtat ut mina första p-piller och inväntade mensen för att börja ta dem..

Slutade med piller i december 14, blev gravid i februari i år, men fick missfall i vecka 6. Ett avbrutet samlag som inte avbröts i tid.. och det missfallet blev en stor sorg för mig.

Men nu är det nya tag! Hade ägglossning i måndags (den 3/8) antar jag, hade väldigt ont i vanlig ordning iaf. Samlagade varje dag tis - tis;)

Nu till min fråga! Är det någon mer än jag som tänker sig en liten vår/sommarbebbe 16, och känner sig manad att följas åt?

• Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16
  • No Name
    Anonym (Lilla) skrev 2015-09-01 12:49:51 följande:

Min mens är sen med 3 dagar! Ska köpa test idag o göra de imorn på morgonen! :) hoppas på plus!

Spännande <3
  • Moneal
    Anonym (Lilla) skrev 2015-09-01 12:49:51 följande:

Min mens är sen med 3 dagar! Ska köpa test idag o göra de imorn på morgonen! :) hoppas på plus!

Åh vad spännande :) lycka till!
  • mariatheresia
    No Name skrev 2015-09-01 17:55:33 följande:

Hade HS :) jag blir lite fundersam för idag har jag haft en normalmensblödning igår blödde jag nästan inget så jag undrar om jag tog ut den mitt i mensstarten (livmodertappen var rakt ner och jättelätt att få tag i trådarna) så förhoppningsvis så är det inte toklänge kvar till ÄL (har beställt stickor för att lära mig min kropp igen)

När jag tog ut min HS med 3e barnet så blödde jag nästan ingenting :) det tog sig då på 3e försöket :)

Skönt att det gick så fort ju, har nog åldern emot mig här men viljan finns och kroppen skriker jag vill bli gravid så vi får se

Hade problem med rikliga blödningar så HS var det bästa alternativet och nu vid första mensen insåg jag hur skönt det varit att ha sluppit detta blodbad
  • carolinajohansson93
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:18:33 följande:

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!
    Jag är gravid!! Kan inte förstå!! phpNmFu9A85596.jpg

Menar naturligtvis juli!!!!!!!
  • Jessica4
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:18:33 följande:

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!

Jag är gravid!! Kan inte förstå!!

Grattis! :)
  • Jessica4

Vad tror ni om det här tjejer? Tog bilden ett tag efter jag tagit testet men det såg ut såhär nästan direkt
  • No Name
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:20:25 följande:

Menar naturligtvis juli!!!!!!!

Grattis <3
  • No Name
    Jessica4 skrev 2015-09-02 07:36:58 följande:

Vad tror ni om det här tjejer? Tog bilden ett tag efter jag tagit testet men det såg ut såhär nästan direkt

Ser ut som.... GRATTIS :D
  • Jessica4
    No Name skrev 2015-09-02 08:01:22 följande:
    Ser ut som.... GRATTIS :D
    Åh jag har svårt att tro det! Det syns tydligare i verkligheten men känns ändå osäkert. Hoppas naturligtvis att det är positivt men firar inte riktigt än! 
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16