• kaktusen

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hej!

Efter snart 7 år tillsammans har sambon och jag beslutat oss för babyverkstad, till min stora förtjusning! Har längtat sen jag var typ 17, och är nu 27 år.

Varit gravid två gånger tidigare, en gång 08 då jag nyss träffat sambon, men vi gjorde då abort i vecka 8. Jag hade precis hämtat ut mina första p-piller och inväntade mensen för att börja ta dem..

Slutade med piller i december 14, blev gravid i februari i år, men fick missfall i vecka 6. Ett avbrutet samlag som inte avbröts i tid.. och det missfallet blev en stor sorg för mig.

Men nu är det nya tag! Hade ägglossning i måndags (den 3/8) antar jag, hade väldigt ont i vanlig ordning iaf. Samlagade varje dag tis - tis;)

Nu till min fråga! Är det någon mer än jag som tänker sig en liten vår/sommarbebbe 16, och känner sig manad att följas åt?

• Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16
  • nepe
    myownworstenemy skrev 2015-09-15 07:36:12 följande:

Plussade på BIM idag. :)

åh, supergrattis!
  • nepe

Hur går det för er andra? Har ni full koll på äl osv?

• No Name
    nepe skrev 2015-09-16 22:12:42 följande:

Nä inte någon koll alls har gravidkollens äl stickor men jag börjar tvivla på om de funkar,

Vaknade dock nyss att det spänner lite i brösten och lillmagen men det är nog bara önsketänkande :D
  • SamsonS

Nja, har väl hyfsad koll. Använder P-tracker appen.
    Men nu är denna ÄL över så bara att vänta och hoppas att det gick vägen denna månaden :) har BIM 30/9.
  • mariatheresia

6 dagar kvar till bim hur ska man hålla sig från att testa, t?ötthet så det förslår så klarar man att hålla sig i helgen hittar ju massor av symtom som säkert kan vara annat men det enda jag inte har är iaf pms

• Cadencee

Jag har en app där jag lägger in min mens osv. Men använder mig inte utav äl-stickor eller så :)
  • misslina
    mariatheresia skrev 2015-09-17 18:18:26 följande:

6 dagar kvar till bim hur ska man hålla sig från att testa, t?ötthet så det förslår så klarar man att hålla sig i helgen hittar ju massor av symtom som säkert kan vara annat men det enda jag inte har är iaf pms

Ja hur ska man kunna Hålla sig:)

Känns som en evighet till nästa vecka....gahhhh
  • YellowSubmarine

Jag vill absolut vara med och följas åt! :) Ska bli intressant att se vilka som plussar och jag hoppas att alla härinne får sommarbarn! :)

• Espresso

Det är så sjukt svårt att låta bli att testa för tidigt. Jag tänker varje gång att nu ska jag vänta och ge mensen en chans, men sen när det väl drar ihop sig sitter jag ändå där och bränner test bara för att börja blöda fem minuter senare haha.

Igår hade jag molvärk hela dagen. I min rosa önskevärld inbillar jag mig att det är ägget som fäste. Det får en att överleva de tio dagarna som är kvar till bim.

• No Name

Idag blir det Apoteket å köpa en massa grav test :P har kört så många äl tester nu där bara 1 visat yttepyttelite så det skadar ju inte å testa med ngt annat :D har spänningar i brösten och tjejmagen idag oxå *hoppas hoppas*

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16