• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • stellanocte
    Beebii skrev 2016-09-11 21:14:32 följande:

. Någon här som kört med cb äl tester? Hur säkra brukar de vara?

Jag kör med CB sedan förra månaden. Precis när mina ÄL-symptom började ta slut fick jag positivt resultat. 
  • hurtänktedunu

Tänkte bara checka in och kolla läger lite. Jag håller alla tummar jag kan för er tjejer och hoppas att det tar sig denna månad för er.
    Vi var på RUL i fredags och fick se en liten frisk krabat med en SNOPP(!?)
    Ja så vi ska tydligen få en liten pojk. känns hur sjukt som helst men storasyster hade redan bestämt det.

Hoppas hoppas på att få se massa plus här snart.

• Tussilago6
    hurtänktedunu skrev 2016-09-12 19:15:33 följande:

Tänkte bara checka in och kolla läger lite. Jag håller alla tummar jag kan för er tjejer och hoppas att det tar sig denna månad för er.

Ja så vi ska tydligen få en liten pojk. känns hur sjukt som helst men storasyster hade redan bestämt det.

Åh vad roligt, grattis till sonen!! <3 Och vad långt du kommit i graviditeten, underbart! Jag tror jag är gravid, fick ett svagt plus imorse på bim -3. Nytt test imorgon igen!
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-09-12 20:42:21 följande:
    Åh vad roligt, grattis till sonen!! <3 Och vad långt du kommit i graviditeten, underbart! Jag tror jag är gravid, fick ett svagt plus imorse på bim -3. Nytt test imorgon igen!
    Tack så myckt. Ja det går snabbt faktiskt. sjukt spännande. känns så konstigt att man gör detta igen.
  • stellanocte
    hurtänktedunu skrev 2016-09-12 19:15:33 följande:

Åh, vad underbart med en liten pojke. Stort grattis. 

Kul att ni checkar in här ibland och håller oss uppdaterade. Det är härligt att höra hur det går för alla. 
  • hurtänktedunu
    stellanocte skrev 2016-09-14 20:42:55 följande:
    Åh, vad underbart med en liten pojke. Stort grattis. 

Kul att ni checkar in här ibland och håller oss uppdaterade. Det är härligt att höra hur det går för alla. 
    ja det känns helt sjukt men samtidigt fantastiskt. Nu vill jag bara ha liet mer ordentliga rörelser.
    Ja jag försöker titta in och kolla lite hur det går för er. vill se att alla får plus snart :D
  • Beebii

Ja här blev det fast gubbe i torsdags! Hoppade helt över höjningen och blinkande gubbar. Jag testade onsdag em och fick bara ring sen på torsdag fm testade jag igen då jag mådde så illa och då var det plötsligt fast smiley. Har inte testat mer efter det då det står att man inte ska testa på 48tim. Hur har ni gjort? Trodde den fasta gubben skulle finnas kvar i fönstret tills det gått 48tim då men den är släckt igen.intressant att se hur höjningen ser ut på stickorna med!

• Svelin
    Beebii skrev 2016-09-17 09:02:23 följande:

Ja här blev det fast gubbe i torsdags! Hoppade helt över höjningen och blinkande gubbar. Jag testade onsdag em och fick bara ring sen på torsdag fm testade jag igen då jag mådde så illa och då var det plötsligt fast smiley. Har inte testat mer efter det då det står att man inte ska testa på 48tim. Hur har ni gjort? Trodde den fasta gubben skulle finnas kvar i fönstret tills det gått 48tim då men den är släckt igen.intressant att se hur höjningen ser ut på stickorna med!

Men du använder olika test eller? De lila är ju till dubbel hormonindikatorn och de rosa är ju till den du har på bilden. Den rosa visar inte blinkande. Du har säkert koll på detta, men jag bara tänkte om du inte visste det. :)
  • Svelin

På det lila testet är den fasta gubben kvar i 48 tim och på det rosa är gubben kvar i 8 min.

• Beebii
    Svelin skrev 2016-09-17 20:12:52 följande:

Men du använder olika test eller? De lila är ju till dubbel hormonindikatorn och de rosa är ju till den du har på bilden. Den rosa visar inte blinkande. Du har säkert koll på detta, men jag bara tänkte om du inte visste det. :)

Men oops! Nä det har jag inte koll på! Köpte 1pkt (lila) på tradera där själva test hållaren var paj så köpte en till (rosa) på tradera igen. Dumma jag trodde att det var samma sak men typ olika tillverkningsår bara. Men betyder det ändå att äl var nu i helgen? Har känts så! Vad är skillnaden? De lila är dom bättre då?
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?