• totoo

IVF oktober 2015

Hej!

Vi var på vårt första besök på Carlanderska igår efter utredning och remiss. Vi ska påbörja IVF, det korta protokollet, under nästa mens (början av oktober). 

Jag känner nu, egentligen under hela tiden, att jag behöver prata av mig, men jag har inte riktigt vetat om vad.
    Så jag tänkte att någon som är på samma plats som jag kanske vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF oktober 2015
  • Zamira
    Sthlmsthlm skrev 2015-10-25 16:59:38 följande:

Ja jag har också haft så. Fick också fruktansvärda nattsvettningar efter en vecka på lutinus. Hu.

Tycker det är varmt både dag och natt nu jag haha, nästan som under spraytiden inemellan ;)
  • Zamira
    AnnaGus79 skrev 2015-10-25 17:16:56 följande:

Zamira: Grattis till plusset!!! :)

Tack så jättemycket!! :)
    TD nu om 6 dagar, hoppas på en ökning på det digitala, men så länge det står gravid så är jag glad :)
  • ak15

Alltså fick nå streck igår sen på kvällen bara en skugga samma imorse men så då tog jag denna nu är det 12 dagar sen ovitrellen
  • Zamira
    Lutetzia skrev 2015-10-25 17:51:30 följande:

Zamira: Stort grattis! Vad roligt! Vilket blir din bf?

Tack så jättemycket!
    4/5 juli skulle det isåfall bli, olika sidor säger olika, så inte riktigt säker faktiskt :)
  • MålaMittHjärta

Grattis Zamira :)

Har TD på fredag och är i valet och kvalet om jag ska tjuvtesta 2 dagar innan, min sambo tycker det är onödigt.. Blir lite svårt att mörka om det blir minus... 

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • skatten12

Måla mitt hjärta ! Samma
    Här !! Ska vi hjälpas åt ! Att iaf testa som tidigast på 27/28 rd 10,11 ? Visst hade du med blasto ?

• Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-10-25 18:12:57 följande:

Grattis Zamira :)

Har TD på fredag och är i valet och kvalet om jag ska tjuvtesta 2 dagar innan, min sambo tycker det är onödigt.. Blir lite svårt att mörka om det blir minus... 

Tack så jättemycket :)

Det är så svårt det där, men jag hade gärna väntat om jag hade klarat, iallafall till kanske dagen innan!

Svar på tråden IVF oktober 2015