• totoo

IVF oktober 2015

Hej!

Vi var på vårt första besök på Carlanderska igår efter utredning och remiss. Vi ska påbörja IVF, det korta protokollet, under nästa mens (början av oktober). 

Jag känner nu, egentligen under hela tiden, att jag behöver prata av mig, men jag har inte riktigt vetat om vad.
    Så jag tänkte att någon som är på samma plats som jag kanske vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF oktober 2015
  • Zamira

Hjärtat pickade på så fint, syntes tydligt och BF 5/7 som jag räknat på innan :)

• Lutetzia

Zamira: Åh vad roligt! Grattis! Själv har jag varit tvungen att skjuta fram mitt ul en vecka, pga jobb. Blir på tisdag istället.

Jag känner mig lite orolig i dag. Har haft lite brunblandade flytningar, väldigt sparsamt, men ändå. :(

• Ashurst Klara
    Zamira skrev 2015-11-19 10:16:38 följande:

Hjärtat pickade på så fint, syntes tydligt och BF 5/7 som jag räknat på innan :)

Jätte stort grattis! Kände du några symptom? Hoppas att graviditeten går bra. Åh, jag blir så glad när IVF:are plussar. Det ger mig en strimma hopp! 
    Solig
  • Zamira
    Lutetzia skrev 2015-11-19 11:35:38 följande:

Zamira: Åh vad roligt! Grattis! Själv har jag varit tvungen att skjuta fram mitt ul en vecka, pga jobb. Blir på tisdag istället.

Jag känner mig lite orolig i dag. Har haft lite brunblandade flytningar, väldigt sparsamt, men ändå. :(

Vad tråkigt att behövs skjuta upp det :(
    Har du haft sex eller så? Jag har haft brunaktiga flytningar, efter sex så kom det några gånger efteråt, men allt såg fint ut idag, så jag hoppas på detsamma för dig! :)
  • Zamira
    Ashurst Klara skrev 2015-11-19 12:00:22 följande:
    Jätte stort grattis! Kände du några symptom? Hoppas att graviditeten går bra. Åh, jag blir så glad när IVF:are plussar. Det ger mig en strimma hopp! 
    Solig
    Tack så jättemycket!! Mina bröst ömmar, öm/ont i magen och illamående som kommer och går, men det håller sig till bara illamående, inget mer tack och lov :)
  • MålaMittHjärta

Idag fick vi se ett tickande hjärta på vul och lyckan är total. Har mått så illa innan av nervositet att jag inte kunde äta innan. Men så skönt vi kunde få se att det var ett liv där inne. Fick bf till 2 juli.

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-11-19 13:00:13 följande:

Idag fick vi se ett tickande hjärta på vul och lyckan är total. Har mått så illa innan av nervositet att jag inte kunde äta innan. Men så skönt vi kunde få se att det var ett liv där inne. Fick bf till 2 juli.

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
    Oh vad underbart, grattis!!
  • fruseverin

Kära medsystrar!

Jag är på ruvardag 13, typ bim +1, td är söndag. Minus på gtest.

Ni googlar säkert lika mycket som jag. Är det kört?

Svar på tråden IVF oktober 2015