• totoo

IVF oktober 2015

Hej!

Vi var på vårt första besök på Carlanderska igår efter utredning och remiss. Vi ska påbörja IVF, det korta protokollet, under nästa mens (början av oktober). 

Jag känner nu, egentligen under hela tiden, att jag behöver prata av mig, men jag har inte riktigt vetat om vad.
    Så jag tänkte att någon som är på samma plats som jag kanske vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF oktober 2015
  • Zamira
    fruseverin skrev 2015-11-19 15:01:35 följande:

Kära medsystrar!

Jag är på ruvardag 13, typ bim +1, td är söndag. Minus på gtest.

Ni googlar säkert lika mycket som jag. Är det kört?

Många plussar tidigt, men sen är det många som plussar sent också, så jag hade nog faktiskt hållit hoppet uppe tills td, för är många som plussar sent även utan IVF, så jag håller tummarna för att det kommer att visa sig ett plus! :)
  • Lutetzia
    Zamira skrev 2015-11-19 12:04:28 följande:
    Vad tråkigt att behövs skjuta upp det :(
    Har du haft sex eller så? Jag har haft brunaktiga flytningar, efter sex så kom det några gånger efteråt, men allt såg fint ut idag, så jag hoppas på detsamma för dig! :)
    Nope. Har inte vågat, är så rädd för mf så väntar med det. Det var bara väldigt lite så hoppas att det inte ska vara någon fara.
  • Zamira
    Lutetzia skrev 2015-11-19 16:14:49 följande:
    Nope. Har inte vågat, är så rädd för mf så väntar med det. Det var bara väldigt lite så hoppas att det inte ska vara någon fara.
    Fullt förståeligt, jag ska inte göra något förrän efter sommaren nu har jag tänkt, lika bra att vara på den säkra sidan!
    Då är det nog ingen fara nej :)
  • Pluttan86
    skatten12 skrev 2015-11-19 19:12:37 följande:

Stort grattis till era pickande hjärtan :)) va underbart !!

Tänker på dig!
  • Zamira
    skatten12 skrev 2015-11-20 10:07:06 följande:

Tack !!!
    Strax vul. Så nervöst !!! :(

Hoppas allt ser bra ut idag!! Jag håller tummarna för det :)
  • Zamira
    skatten12 skrev 2015-11-20 13:45:12 följande:

Allt var bra :))
    Hut många mm var Era små? :)
    Nytt vul i december :)

Åh vad roligt, grattis!! 

Den läkaren som jag hade nu vet jag inte om jag litar på, han är/var student, och när han mätte mina äggblåsor inför IVFen förra månaden fick till slut min ordinarie läkare ta över, efter att hon gång på gång instruerat honom hur han skulle göra med ul-staven ;) 

Men på ul-bilden står det 10.7 mm, så jag får gå på det :)

• Pluttan86
    skatten12 skrev 2015-11-20 13:45:12 följande:

Allt var bra :))

Hut många mm var Era små? :)

Nytt vul i december :)

Å va härligt!! Grattis <3

14 mm v.8+0
Svar på tråden IVF oktober 2015