• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Moneal

Tack för alla tankar tjejer!

Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!

Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag ??

• Greifing

Vad skönt! När har du bf?

Moneal skrev 2015-11-04 10:52:19 följande:

Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!

• Moneal
    Greifing skrev 2015-11-04 14:21:40 följande:

Vad skönt! När har du bf?

än så länge är bf 7 Juni :)
  • Mamacitaa
    Moneal skrev 2015-11-04 10:52:19 följande:

Härligt och se att allt är som det ska :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Lizz85

Åååå här är det en hel månad tills jag får se.. Nämligen RUL...

Men jag har mått bra i två dagar nu... Bara spytt på morgonen. Wihoo

Kanske det släpper nu och vänder till det bättre!?

Har dock foglossningar men har bälte som underlättar. Så länge jag har det går det att leva..

Har dock fått ont i vaderna men har stödstrumpor vilken skillnad...

Har nog aldrig haft så här mycket problem så tidigt förr.. Har tänkt många gånger: vad har jag gett mig in på?

Men nu vet chefen om det iallafall!

Så nu har nog alla fått vetskap om graviditen...

Och går då absolut inte dölja det..

• Mamacitaa

Herregud vilken foglossning jag har :, ( e gör så ont att jag gråter. .hur ska detta sluta? Fick gå med kryckor sist och har ingen lust att att sitta i rullstol denna gång men det som bekymrar mig är hur kroppen tar denna graviditet. Kommer den orka? :/

• RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2015-11-04 20:45:06 följande:

Herregud vilken foglossning jag har :, ( e gör så ont att jag gråter. .hur ska detta sluta? Fick gå med kryckor sist och har ingen lust att att sitta i rullstol denna gång men det som bekymrar mig är hur kroppen tar denna graviditet. Kommer den orka? :/

Men stackare!!

Jag har börjat känna av min med men inte så och försöker hela tiden tänka på det där lilla hur jag kliver ur sängen osv. Plus har låga Skr m bra dämpning på jobb sneakers. Hjälpte faktiskt. När jag haft m lite klack har jag haft så ont på kvällarna
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!