• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Lizz85

Nä vet att det inte är mitt fel att inga vikarier finns. Men jag är en snäll person som inte vill sätta någon i kläm... Men är iallafall hemma nu och kommer vara det imorgon och säkert på fredag med!

Man blir ganska trött av att äta medicinen!

Får äta 4 per dag.. Så tar en vid frukost en vid lunch en vid mellistid och en efter middag..

Men hoppas det kommer igång snart och att jag får må bra!

Men skulle höra av mig om dem inte funkade. Så ger det till på måndag har det inte blivit någon skillnad ringer jag bm igen...

Idag ska jag försöka vila så gått det går när man ligger hemma i soffan och ser alla måsten....

• Mamacitaa

Jag tänkte oxå be min bm om lergigan men vill inte bli mer trött än vad jag redan är :/

Moneal oj ja då hoppa vi ryggen är snällare mot sig denna gng.

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Vanilla ice queen

Kan nog hoppa ur denna tråd nu. Jag började blöda i morse lite grann och det har fortsatt under hela dagen. Hoppas verkligen inte att det tar 10månader att bli gravid igen för då skiter jag i allt vad barn heter

• Lizz85

Jo man blir riktigt trött av dem. Vet inte om dem börjat ta men har ätit middag idag. Inte mycket men mer än igår.. Och jag mår inte illa nu är bara trött och slut...

Kanske det vänder!?

Vanilla ice Queen: Nej vad tråkigt. Men kan ju också bara vara en ofarlig blödning? Vissa kan ju faktiskt blöda utan att det är något med fostret! <3

• Vanilla ice queen
    Lizz85 skrev 2015-10-29 17:27:14 följande:

Jo man blir riktigt trött av dem. Vet inte om dem börjat ta men har ätit middag idag. Inte mycket men mer än igår.. Och jag mår inte illa nu är bara trött och slut...

Kanske det vänder!?

Vanilla ice Queen: Nej vad tråkigt. Men kan ju också bara vara en ofarlig blödning? Vissa kan ju faktiskt blöda utan att det är något med fostret! <3

Jag trodde i början att det var en ofarlig liten blödning men det eskalerar lite hela dagen och nu börjar det blöda på mer. Känner mig tämligen säker på att det är ett missfall.
  • Lizz85
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-29 17:31:13 följande:

Jag trodde i början att det var en ofarlig liten blödning men det eskalerar lite hela dagen och nu börjar det blöda på mer. Känner mig tämligen säker på att det är ett missfall.

Tråkigt! Skickar en massa styrke kramar! <3
  • Mamacitaa
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-29 17:31:13 följande:

Nej vad tråkigt :( håller tummarna att du blir gravid fort igen när ni är redo
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Vanilla ice queen

Nu har det kommit klumpar så nu är det verkligen kört. Jag hoppas att jag kan komma tillbaka med ett augusti-BF ist

• Moneal
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-29 19:41:06 följande:

Nu har det kommit klumpar så nu är det verkligen kört. Jag hoppas att jag kan komma tillbaka med ett augusti-BF ist

Beklagar!!

men rekomenderar dig att kolla upp det iallafall eller I alla fall talet nytt test om någon vecka.

vilken vecka är/var du i?
  • Lizz85
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-29 19:41:06 följande:

Ja jag håller tummarna för dig!

Men som någon redan sagt ta och kolla upp..

Jag fick ma och upptäckte det i vecka 11+4 då jag började små blöda sen när jag fått tabletter som skulle få kroppen att inse att fostret var död kom allt ut och det var värre än att föda barn.. Och då har jag fött med endast lustgas.

Jag ringde både 1177 och bm om att jag börjat blöda var dock mest mörk rött och dem sa att så länge du inte hade ont var det ingen fara.. Men kolla upp det. För kan ju faktiskt vara ofarligt trots allt!?
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!