• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Vanilla ice queen
    Moneal skrev 2015-10-25 20:47:45 följande:
    vi har redan en 7 sitsig bil sedan några år, älskar den :)

en Toyota verso
    Åh! Jag hade en corolla verso förut. Glömde bort att den var 7-sitiag Använde den endast som kombi. Vi provkörde en Audi Q7 i januari men det kändes typ som att köra stridsvagn hahaha
  • Moneal
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-25 21:49:28 följande:

Åh! Jag hade en corolla verso förut. Glömde bort att den var 7-sitiag Använde den endast som kombi. Vi provkörde en Audi Q7 i januari men det kändes typ som att köra stridsvagn hahaha

Åh de är så snygga!!

Jag gillar xc90 men de är så stora!

Älskar min Aventis verso :)

kommer ha den tills den kolapsar, har den som en gigantisk kombi nu så får vi ha ett säte uppe bak sedan :)
  • Mamacitaa
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-25 20:16:08 följande:

Hahaha vi plussade igår och idag sitter vi och funderar över hur man ska göra med bil. Har ni andra köpt/planerar köpa 7-sits? Vi provkörde en 7sitsig när vi bytte bil i januari men det kändes så stort och klumpigt och vi åker typ aldrig bil hela familjen så frågan är om vi verkligen kommer behöva en. 

vi behöver en 9 sitsig bil :D herregud hahah! men har inte hittat nåt som passar våran sma..kräsen sambo ;) just nu kör vi en 7 sitsig dodge durangoCool
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Greifing

Vi kör en corolla verso dock funderar jag på vagn. Vi kommer ha 6 säten när vi åker allesammans vilket inte blir ofta. Sambon har egen bil. :)

• Greifing

Beklagar verkligen :(

quote=75917399][quote-nick]MeSaga skrev 2015-10-24 22:02:06 följande:[/quote-nick]

Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.

[/quote]

• Vanilla ice queen
    Greifing skrev 2015-10-26 15:18:40 följande:

Vi kör en corolla verso dock funderar jag på vagn. Vi kommer ha 6 säten när vi åker allesammans vilket inte blir ofta. Sambon har egen bil. :)

Jag hade bugaboo cameleon när jag hade corolla verson den funkade även när man hade 6säten uppe.
    Jag tror vi kommer behålla vår bil som vi har nu till en början och se om det funkar. Jag tycker att Q7 är för stor och sambon tycker Toyota verso är för lite tysk. Det får helt enkelt bli ett senare problem om det blir ett problem
  • RobzMarley
    Vanilla ice queen skrev 2015-10-25 20:16:08 följande:

Hahaha vi plussade igår och idag sitter vi och funderar över hur man ska göra med bil. Har ni andra köpt/planerar köpa 7-sits? Vi provkörde en 7sitsig när vi bytte bil i januari men det kändes så stort och klumpigt och vi åker typ aldrig bil hela familjen så frågan är om vi verkligen kommer behöva en. 

Vi har redan en sjusitsig. Kia Carens. Vi är nöjda o hoppas att den räcker. Vi har letat efter en med sju fasta säten men de flesta har flera och är stora som bussar...
  • Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2015-10-27 06:53:41 följande:
    Vi har redan en sjusitsig. Kia Carens. Vi är nöjda o hoppas att den räcker. Vi har letat efter en med sju fasta säten men de flesta har flera och är stora som bussar...
    Ja det är just den där busskänslan man inte vill ha och sen verkar de flesta vara SUVar dessutom. Hoppas vi klarar oss på två 5sits istället

När ska man ringa och boka tid för MVC? Borde man göra det bums eller ska man vänta lite. Tänkte att man vill ju göra kub och dyl...
  • Mamacitaa

Man kan ringa mvc när man vill :) vet vissa som väntar ända till vecka 12.

Jag ringde vecka 8 o fick tid veckan efter. Har kub den 24 november ..fast kanske beror på vart man bor osv :)

Vi ska flytta till landet o jag hittar inge bra mvc i närheten..är så stressad över de :/ måste byta snart o boka in RUL o allt.

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Moneal

Åh i dag har jag så fruktansvärt ont i ländryggen, det molar och sticker nu efter några timmars jobb.

Hoppas foglossning en håller sig långt borta länge, vill inte ha den så tidigt denna gången. :-/

länder ni av något ännu?

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!