lima76 skrev 2016-08-05 12:45:28 följande:
Hej, här går det rätt bra, inte helt inne i rutiner än eftersom de stora barnen fortfarande är lediga men ändå ganska vettigt. Han vaknar på natten men somnar om när han ätit färdigt så det är rätt smidigt. Han skriker väldigt lite men knorrar en del när det inte är bra :D just idag är han inte helt nöjd, kanske för att det är för tyst hemma. De andra barnen är på tosselilla med pappa och en hög kusiner. jag hade planerat att få massor gjort medan lilleman sov men har istället en missnöjd liten kille som bara vill ligga i famnen..
Noah är lite tvärtom din lilla tjej, vi rusar igenom storlekarna tycker jag. 6 veckor nu och 5,5 kilo och 60 cm lång.
vad ska du plugga?
eller hur, idag tänkte jag också att jag skulle hålla på i huset, ingen barn hemma, förutom eva då. men jag ORKAR faktiskt inte göra så mycket. jag har bakat knäckebröd, för det har jag saknat. Sen så har jag satt en deg som ska stå och gäsa i 11-18 timmar. första gången jag bakar det. Men att ordna annars i huset....nej, det får bli imorgon i stället.
Nu ska jag faktiskt bara lägga mig i sängen och se på film och sova.
Jag ska plugga till familjeterapeut, ska bli riktigt kul!