FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Idag fick jag se en liten boll med hjärtslag
Mätningar var enligt mina egna så det är ju perfekt! Överlycklig!
Idag fick jag se en liten boll med hjärtslag
Mätningar var enligt mina egna så det är ju perfekt! Överlycklig!
ska på inskrivning i v. 12+0, dvs. i mitten av november. ska då också få gå till barnmorskan då. Har bytt barnmorska då jag inte tyckte om den jag hade i förra graviditeten.
Tränar fortfarande ganska bra, men i förrgår trodde jag seriöst att jag skulle spy. Går på kickboxning, så ganska hög puls i en del perioder, och det kändes. :) fler som tränar?
Hej!
Här är en till som väntar fjärde :)
Jag har aldrig mått illa i mina graviditeter utan alla har sett rätt lika ut. Förutom nu. Nu mår jag illa varje dag. Inte så jag spyr dock. Nån annan som mår helt annorlunda emot tidigare graviditeter?
Sen är jag 35 o kan därför få göra KUB. Nån annan som står inför de valet? Jag är så splittrad o osäker om jag verkligen vill göra de. Funderingar kring KUB?
Jag är nu i vecka 13 enligt sista mens.
/Amanda
Var i dag på ul.
och där konstaterade de att graviditeten bara är i vecka 6.
Så antingen så stämmer inte sista mens utan jag hade sen äl eller så har tyvärr graviditeten avstannat.
Ska tillbaka om 2-3 veckor och kolla igen.
Men jag fick en temphöjning 15:e av antar att äl kan ha varit 14:e sep.
Fick ju sedan ett klart + 29:e och 1-2 på digitalt 30:e så kan stämma.
I så fall var de första vara spök :)
Hej
Väntar oxå 4e barnet :)
Mår helt annorlunda denna gng. Illamåendet gjorde sig påmind dagarna innan jag fick plus på stickan och har hållit i sig sen dess men försvann nån vecka där efter plusset.
Är glad att jag inte spyr men är nära :/ och jösses va trött jag är denna gng..
Men detta är spännande och läskigt. ;)
Japp jobbar också heltid. Eller ja mer. Jobbar alltid hemma också. Men är helt slut på kvällarna.
Får man hoppa med här? Testade positivt idag och har BF 4/7 Blir mitt fjärde och min sambos första barn
Var sanning i mina aningar. Akuten idag efter magkramper och jag har fått ett ma. Bebisen dog för två veckor sen. Får lämna er, lycka till ni andra.
Hahaha vi plussade igår och idag sitter vi och funderar över hur man ska göra med bil. Har ni andra köpt/planerar köpa 7-sits? Vi provkörde en 7sitsig när vi bytte bil i januari men det kändes så stort och klumpigt och vi åker typ aldrig bil hela familjen så frågan är om vi verkligen kommer behöva en.