Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Lizz85 skrev 2015-11-14 15:24:35 följande:
    Är i vecka 15(14+3)! Där jag bor måste vi boka själva och helst en månad innan. Fick ändå inte veckan som var tänkt men spelar roll...

Jag längtar till att få kika på bebis( om det bara är en, drömde om två inatt nämligen!?)

Är väldigt trött och slut. Nu är det väl extra då minsta sonen fått sig en ordentlig förkylning och har feber och sover då dåligt under natten!

Kan inte stå eller gå utan bältet får så ont.
    Åh fy stackare. Både med sömnen o fogarna. Känner av mina rött bra idag höststädar i trädgården...
  • RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2015-11-14 16:46:25 följande:
    Jag kände lite bubbel från bebis igår..la handen där jag kände bubblet och kände samma sak igen :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
    Mysigt!!
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-11-14 17:27:45 följande:

Här får vi i regel den tiden på inskrivningen. Ska dit på torsdag nästa vecka.

Va roligt med fladder Har också känt fladder vid 2 tillfällen. tror jag Svårt och veta säkert men nått annorlunda har det varit.

Tror jag får här med på inskrivningen. Ska dit den 27/11. Så var det m kub hon boka direkt
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-11-14 22:31:49 följande:

Ska på inskrivning på tisdag, då får jag antagligen alla tider för rul mm :)

ska bli kul och spännande :)

1 dec kommer familjen upp 50 mil söder ifrån, då ska vi avslöja allt tänkte vi, har då även varit på ett ul till (26/11) och borde vara i vecka 12 eller 13 så då känns allt 100% säkert om det ser bra ut på det besöket :)

Vad roligt med familjen på besök. Var bor de?
  • RobzMarley

Åh jag ser inga bilder. Får logga in på safari!

Här är det vab idag. Lilla damen har feber o kräktes imorse. Hoppas slippa. Men känner att jag behöver vila.

Första besöket hos bm imorgon. Eller ja var ju där på hälsosamtal. Hoppas få med mig en tid till Rul. Vecka 15 nu.

Drar så i ligamenten här. Särskilt på em o kväll då är jag dessutom så svullen

• RobzMarley
    Greifing skrev 2015-11-25 10:20:30 följande:
    Vad skönt att allt var bra!! Fin bild!!!ser ut som flixka på nubben men pojke på pannan.
  • RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2015-11-25 15:28:22 följande:

Jag var på kub igår,tillbakaflyttad 1 vecka. Så bf 9 juni nu :) Men bebis mådde bra där inne o det är de viktigaste

Åh jag blev också tillbakaflyttad. Fem dagar.ö
    Moneal skrev 2015-11-26 09:52:35 följande:

Här är min lilla plutt i vecka 13 (12+1)

Så mysigt!!
  • RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2015-11-26 10:39:28 följande:

Skönt de där med att flyttas tillbaka :p får se vad som sägs på rul sen

Ellerhur... Hade varit vecka 16 inorgon annars. Blev bakflyttad med dottern också.
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-11-26 11:59:31 följande:
    hoppas det går bra hos bm, själv fick jag tid för Rul 17 januari :)
    Tack allt gick bra! Blev du föyttad fram eller bak eller olika med alla?
  • RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2015-11-26 13:38:09 följande:
    Hehe jag menade ju så klart skumt att bli flyttad sådär. Om jag ska gå efter hennes datum plussade jag med cb 7 dagar efter äl :p med dom andra barnen plussade jag på BIM och äl+10 andra var oplanerad o hade ingen koll på äl o mens då Men efter bim iaf :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
    Ah! Precis. Det tänkte jag inte på ska kolla vilken dag jag plussade. Måste också varit galet tidigt haha
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!