Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Niyoh81 skrev 2016-01-19 11:19:16 följande:

Tänkte kunde va kul å dela med sig av sina magar :)

Min mage är minst denna gång :)

Jättefin!!
  • RobzMarley
    Bibi84 skrev 2016-01-19 19:38:01 följande:

wow vad ni är duktiga på att skriva. Har läst sen jag sist var inne...dvs. oktober. haha

Ser att det är fler som är sjukskrivna och fått ändrat bf datum. Många fina ul bilder och mag bilder.

Många som har snackat om bil, vi har en s-max 7 sits, vi bor i norge och besöker min familj i sthlm flera gånger i året. Vi tänker att det kan gå, vi har vagn hos dom och behöver inte dra med den. annars använder jag bärsjal mycket, praktiskt och enkelt. 
    Har en city silect, kan användas som enkel og tvilling vagn.Tycker otroligt mycket om den.

Vad jobbar ni alla med?

Jag är lärare 1-7. Klasslärare nu i en femma.

Ni andra??
  • RobzMarley

Det går framåt här. Kul att höra av dig Moneal!

Jag gick hem från jobbet idag. Igår när jag kom hem vid fyra var jag helt matt och yr hjärtklappning. La mig och förblev i sängen resten av dagen. Kände imorse när jag vaknade att det var samma men bestämde mig för att prova gå o jobba. Lyckades få iväg lilltösen på dagis och hann jobba till tio. Då hade jag egen planering och hann bara ha klass en kort stund. Men det blev inte bättre. Tårarna kom från ingenstans när jag skulle säga till en kollega om hon kunde ta över.

Saken är den att jag kände liknande för några veckor sen och gick t VC som tog blodtryck o HB som båda var jättebra... Står i telefonkö till Mvc får se vad de säger. Om jag bara ska ta nytt blodtryck o HB. Känner mig svag och gnällig. Jag orkade inte. Jag har en del kvar på jobb. Alla utvecklingssamtal. Sen bara Tre veckor till lov.

• RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2016-01-30 15:26:33 följande:
    Ligger i samma och kände mig som dig precis innan.. orkeslös som heter duga :(
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
    Stackare