FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Åh! Vad roligt att höra!! Härligt! Vad bra att du åkte in oxh inte gav dig!! Mysigt att se bebis!!
Tillbaka med försiktighet.
Inatt kom det mer av blödningen som mestadels består av gammalt blod, men jag fick nog. Nu vill jag ha svar på varför. Så jag åkte in på sjukhuset. Vart skickad till KK (varit på spec mödra förut) där en läkare och hans student började med att titta på bebisen som mår precis som den ska (Vad den har växt och det var kullebytte race därinne) Han kollade moderkakan som låg i bakvägg men han kunde inte avgöra själv om den låg för livmodermunnen. Så han hämtade in en överläkare som kollade både på magen, vaginalt och kunde se att den ligger för livmodermunnen. Äntligen! Halleulja! Nu vet jag varför jag har blött i 4 v. Det var kanten kvar så hon trodde att redan vid RUL skulle den ha flyttat på sig.
Jag tar dessa ord och andas lugnt. Nu har jag fått svar! Jag är även heltidssjukskriven pga foglossningen. Ta det lugnt och försöka njuta kan jag väl?
Jätte fina magar ni har Har också en rejäl boll på magen. Så mysigt. Mer en typisk tjejmage skulle jag säga. Är lite rundare i kroppen denna gång med än vad vad jag varit med dom andra.
Dock känner jag inte av Mini lika mycket som jag såg på skärmen. När dom kollade livmodertappen/munnen så såg man i högra hörnet en liten spexare och jag börja skratta. Det var svårt även för läkaren att koncentrera sig.