• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • Supers
    lilsis skrev 2016-01-26 12:45:37 följande:

Jag fick mens på BIM vid färskförsök (trots Lutinus).

Aha nä min mens har alltid kommit efter td el innan, men har väl inte tänkt på att man kanske måste räkna lite annorlunda pga ägglossningssprutan :) 3 försök o har fortfarande inte kolla ;) haha mkt att hålla reda på.
  • Regnbågsdröm
    Supers skrev 2016-01-26 16:29:01 följande:
    Aha nä min mens har alltid kommit efter td el innan, men har väl inte tänkt på att man kanske måste räkna lite annorlunda pga ägglossningssprutan :) 3 försök o har fortfarande inte kolla ;) haha mkt att hålla reda på.
    Har du lyckats med något försök eller har alla varit negativa?
  • Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 12:56:54 följande:

Den KOM såhär många (eller få) dagar efter ägglossningssprutan förra gången, det stå. Hoppas du förstår hur jag menar.

Jag hajjar :) har nog aldrig tänkt på det de föregående försöken men det är ju klart att man bör ju ha det i tanken :) Mkt att hålla reda på ;)
  • ystersyster

Att meddela sin klinik ska man ju göra, men blir det ett plus är det ingen direkt brådska..Egentligen inte om det blir minus heller.. Men det blir det inte! :) vill gärna att båda fäster!!

• lilsis
    ystersyster skrev 2016-01-26 17:31:45 följande:

Att meddela sin klinik ska man ju göra, men blir det ett plus är det ingen direkt brådska..Egentligen inte om det blir minus heller.. Men det blir det inte! :) vill gärna att båda fäster!!

Ska man göra återföring i stimulerad cykel är det ju bra ju tidigare man får tag på de, så man inte missar en cykel.
  • ystersyster
    lilsis skrev 2016-01-26 18:25:18 följande:

Jisses vilken besserwisser jag är

Det är lugnt, jag vill inte börja direkt om det misslyckas, därför ingen panik för min del :) har kommit fram till att min kropp mår bäst av att hoppa över en extra månad :)
  • Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 16:30:13 följande:

Har du lyckats med något försök eller har alla varit negativa?

Tyvärr har vi misslyckats alla ggr :( nu är sista försöket o endaste ägget..så vi vill ju så gärna...vilket försök är ni på?
  • Regnbågsdröm
    Supers skrev 2016-01-26 20:29:26 följande:
    Tyvärr har vi misslyckats alla ggr :( nu är sista försöket o endaste ägget..så vi vill ju så gärna...vilket försök är ni på?
    Vi är på vårt andra. Men första ruvningen. Slutade innan insättning förra gången.
  • lilsis

Ikväll var det två streck på hCG-testet.

Jag hoppas det förblir så.

Jag testar bara på morgonen annars men min kropp är hyfsat tydlig så jag testade ändå.

Svar på tråden En tråd för oss ruvare