• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • Regnbågsdröm
    lilsis skrev 2016-01-20 21:48:42 följande:

Ikväll har livmodern åsikter, jag hoppas det betyder att blaston fäst.

Ojdå! Hur yttrar sig det? Hoppas det är så Tar du inga läkemedel, som Crinone eller något, som kan ge biverkningar också?
  • Iskristall
    lilsis skrev 2016-01-20 21:48:42 följande:

Ikväll har livmodern åsikter, jag hoppas det betyder att blaston fäst.

Åh hoppas, hoppas!
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-20 21:51:52 följande:

Ojdå! Hur yttrar sig det? Hoppas det är så Tar du inga läkemedel, som Crinone eller något, som kan ge biverkningar också?

Som mensvärk ungefär. Jo tar både progynon och Lutinus men brukar inte känna av det (mår illa av bara progynon men bra på kombinationen).
  • Regnbågsdröm
    lilsis skrev 2016-01-21 05:49:57 följande:
    Som mensvärk ungefär. Jo tar både progynon och Lutinus men brukar inte känna av det (mår illa av bara progynon men bra på kombinationen).
    Okej. Men mensvärkkänslor ska man ju kunna få av läkemedlen också. Därför tänker jag att det är dumt att analysera symptom. De kan ju lika gärna, och högst troligt, komma från läkemedlen.
    Men visst, hoppas inte. Jag har mensvärk och ömma bröst varje dag
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-21 07:26:24 följande:

Okej. Men mensvärkkänslor ska man ju kunna få av läkemedlen också. Därför tänker jag att det är dumt att analysera symptom. De kan ju lika gärna, och högst troligt, komma från läkemedlen.

Men visst, hoppas inte. Jag har mensvärk och ömma bröst varje dag

Ja man kan få kramp i livmodern av progesteron.
  • Regnbågsdröm
    lilsis skrev 2016-01-21 13:15:03 följande:
    Ja man kan få kramp i livmodern av progesteron.
    Ja.. Det var det jag menade ja.. Kan ju lika gärna vara det.
    Men förhoppningsvis något annat
  • Regnbågsdröm

Lilsis, hur känner du dig? Vilken dag är du på nu? Jag går in i ruvardag 8.. Så långsamt tiden går!

• lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-23 08:47:56 följande:

Lilsis, hur känner du dig? Vilken dag är du på nu? Jag går in i ruvardag 8.. Så långsamt tiden går!

Dag 4 bara.

Fortsatt ont i livmodern och idag huvudvärk men den beror nog på sömnbrist!

Annars inget särskilt.

Sist smakade kyckling typ kattkiss på Äl +9 vilket skulle vara imorgon. Men det blev ju inget långvarigt plus. Första utomkvedset gav huvudvärk och antydan till illamående från typ v 6 och yrsel på Äl +13.

Men alla plus är ju olika så omöjligt att gissa.
  • Regnbågsdröm
    lilsis skrev 2016-01-23 14:21:12 följande:
    Dag 4 bara.

Fortsatt ont i livmodern och idag huvudvärk men den beror nog på sömnbrist!

Annars inget särskilt.

Sist smakade kyckling typ kattkiss på Äl +9 vilket skulle vara imorgon. Men det blev ju inget långvarigt plus. Första utomkvedset gav huvudvärk och antydan till illamående från typ v 6 och yrsel på Äl +13.

Men alla plus är ju olika så omöjligt att gissa.
    Okej. Ja, det går verkligen långsamt. Men bra att du verkar må rätt bra ibland.

Nej, dumt att gissa. Finns ju ingen anledning att försöka tänker jag. Det blir ju som det blir oavsett.

Kram!
Svar på tråden En tråd för oss ruvare