• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • Regnbågsdröm
    lilsis skrev 2016-01-26 21:03:59 följande:

Ikväll var det två streck på hCG-testet.

Jag hoppas det förblir så.

Jag testar bara på morgonen annars men min kropp är hyfsat tydlig så jag testade ändå.

Vad är det för test? Redan tagit gravtest eller vad menar du?
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-26 21:30:22 följande:

Vad är det för test? Redan tagit gravtest eller vad menar du?

Ja, jag köpte 100 test av misstag förra året (skulle köpa ägglossningstest) så jag testar från RD1.

Färskförsöket från dagen efter ägglossningssprutan.
  • Regnbågsdröm
    lilsis skrev 2016-01-27 04:33:11 följande:
    Ja, jag köpte 100 test av misstag förra året (skulle köpa ägglossningstest) så jag testar från RD1.

Färskförsöket från dagen efter ägglossningssprutan.
    Okej. Hoppas du slipper få falska förhoppningar.
  • cameleon
    lilsis skrev 2016-01-26 21:03:59 följande:

Ikväll var det två streck på hCG-testet.

Jag hoppas det förblir så.

Jag testar bara på morgonen annars men min kropp är hyfsat tydlig så jag testade ändå.

Åh grattis, vad härligt!
    Jag är som du, en tidig testare, kan inte låta bli..!

Jag skrev själv i den här tråden när jag ruvade och tycker det är skoj att följa er andra. Alltid kul när det lyckas :)
  • lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:06:44 följande:

Okej. Hoppas du slipper få falska förhoppningar.

Jag _är_ gravid.

Sedan om det stannar kvar eller inte kan ju bara tiden utvisa.

Jag är av typen som gärna tar ut glädjen i förskott, då hinner jag vara glad en stund isf
  • Regnbågsdröm

Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!

• Supers
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-27 06:52:41 följande:

Hej. Lämnar gruppen nu. Igår på ruvardag 11 fick jag mens. Blöder ordentligt idag på dag 12 också, men testade för säkerhets skull. Negativt, förstås. Så min resa slutar här gör den här gången. Lycka till ni andra!

Nä vad tråkigt???? stora kramar till er.
  • Supers

Skulle ju inte va nga frågetecken där :(

Känns deppigt här idag. .puh...vet ej varför...ba bege sig till jobbet.

Grattis lilsis hoppas allt går vägen :)

• lilsis

Nej vad tråkigt!
  • stajlish

Åh nej! :,( Vad händer nu för er? STOR KRAM
Svar på tråden En tråd för oss ruvare