InnanVäntansTider skrev 2016-09-17 10:41:34 följande:
Det låter ju fantastiskt! Grattis!!! Har du fortsatt testa eller håller du dig till imorgon? Håller tummarna att det blir ett stort plus!!
Jag testade på RD10 med CB och fick gravid 1-2veckor. Sen på kvällen fick jag en hemsk mensvärk, verkligen som att mensen skulle komma på en gång och på det följde rosa klumpar med lutinusen och jag tänkte att det var kört. Men det var bara rosa i två dagar och egentligen flera dagar för tidigt för mens. I onsdags på RD13 kändes det annorlunda, det spänner i magen och brösten på ett lite annorlunda sätt och sen dess har jag känt mig gravid. Idag är min riktiga TD och det blev ett jättestarkt streck bredvid teststrecket så nu känns det tveklöst ???? Lyssna inte för mycket på alla tecken utan lita på TD och stickan tycker jag!
Åhh vad glad jag blir för din skull <3 Stort stort grattis =) Vilket ivf försök var ni på nu? Skönt att det rosa är borta, garanterat biverkningar från lutinus bara för nu ska ni ha bebis :)
Mitt plus har blivit starkare och igår på RD 14 visade det digitala gravid 2-3 veckor <3 Imorgon är det min riktiga testdag men har redan i torsdags fått bekräftat via blodprov på kliniken att jag/vi är gravida :) De har så tät uppföljning nu pga överstimuleringen så det är därför de tog hcg i blod. Nya prover på måndag och nytt återbesök hoppas allt ser bra ut då <3 Kan fortfarande inte förstå att vi väntar barn! Håller tummarna att det går vägen för oss som plusat nu =)
Kram