• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • fruseverin
    Iskristall skrev 2016-02-20 09:26:07 följande:

Förtidigt med det testet? Vilken RD är du på?

Är på bim +1 och rd14
  • Iskristall
    fruseverin skrev 2016-02-20 09:48:52 följande:

Är på bim +1 och rd14

Okej, vad frustrerande man ser ju svagt streck. Vänta några dagar och testa sen igen!
  • Elsie12345

Hoppar in här.

Fruseverin, när har du TD? Vad ruvar du på?

Är själv på ruvardag 8 med blastocyst (FET). Vi tidigare ivf tyckte jag att jag hade massa symtom nu har jag bara lite mensvärks-liknande obehag ibland och är extra hungrig.... Hur mår ni andra?

• fruseverin

[quote=76357869][quote-nick]Elsie12345 skrev 2016-02-20 10:33:40 följande:[/quote-nick]

Hoppar in här.

Fruseverin, när har du TD? Vad ruvar du på?

Är själv på ruvardag 8 med blastocyst (FET). Vi tidigare ivf tyckte jag att jag hade massa symtom nu har jag bara lite mensvärks-liknande obehag ibland och är extra hungrig.... Hur mår ni andra?

[/

TD är måndag.

Jag har en 2-dagars helt ostimulerad FET. Inga poggisar.

Har ju googlat och läst alldeles för mycket ;) så nu snurrar det.

Detta är vårt 3:e försök,1 ET och 2 FET.

Vid ET inga svaga streck eller dylikt, kände mig inte ett dugg gravid. Mensen kom 2 dagar efter jag slutade med proggisarna

Vid förra FET, så hade jag molvärk och gravidtuttar som försvan ca 4 dagar innan bim. Mensen kom på bim.

Mensen har de senaste 2 åren kommit på bim förutom en gång och nu.

Detta FET- Haft molvärk sen rd 4 och brösten ömmar i omgångar. Svullen. Kan knappt stänga jeansen.

• ettplusettlikamednoll
    fruseverin skrev 2016-02-20 09:48:52 följande:
    Är på bim +1 och rd14
    Mycket mystiskt! Det kan mycket väl vara så att det bara inte gav ett positivt utslag än! Jag tycker inte du ska ge upp. Jag vet att jag själv inte hade kunnat låta bli att testa iaf..

Håller tummarna för dig!
  • Elsie12345

Det här låter ju som en hel knäpp förfrågan men det är ingen som är typ i Falun/Borlänge/Romme nu? Jag är i Ludvika och ska åka skidor i Romme imorgon men inser att jag glömt min väska med lutinus hemma... Tänkte om jag kunde få 2 st...

• Iskristall
    Elsie12345 skrev 2016-02-20 20:27:45 följande:

Det här låter ju som en hel knäpp förfrågan men det är ingen som är typ i Falun/Borlänge/Romme nu? Jag är i Ludvika och ska åka skidor i Romme imorgon men inser att jag glömt min väska med lutinus hemma... Tänkte om jag kunde få 2 st...

Men åh nej. Tyvärr inte i närheten
  • MadArp

Ruvardag 9, molande mensvärk med hugg i livmodern.. Inga större förhoppningar att detta ska lyckas, tyvärr!!!!

• Tina80

Hej alla ruvare!

hoppar in i tråden jag med.
    imorgon går vi in i ruvardag 5 med en 6 dagars blastocyst som var på väg att hatcha vid återföringen 18/ 2 :) 

ett stimulerat FET har vi gjort, syskonförsök.
    har redan planerat vilka dagar jag ska tjuvtesta haha så hoppas på plus iaf på testdagen som är de 2/3

• fruseverin

Bim +3 och TESTDAG

o gissa.... Apoteket hjärtat visade.... Ett svagt streck.

Inte starkare än i lördags

Har blivit knäpp av ivf:n, men även googlemissbrukare. :) :)

Vill ju ha ett tydligt och solklart streck.

Mailade kliniken och så får vi se vad de säger. Kanske blodprov?

Har ett digitalt kvar och det tar jag i morgon

Svar på tråden En tråd för oss ruvare