Iskristall skrev 2015-12-02 10:35:40 följande:
Tack tjejer!
Det gick väl okej. På ena äggstocken hade 4äggblåsor växt till och på andra några fler fast mindre. Lite klent kände jag, men en sänkning av sprutdosen ett par dagar till och sen äggplock på måndag. Vi får se då hur många ägg vi får ut då. Jag känner mig just nu lite negativ fast sambon är jättepositiv, fast jag tror han inte riktigt känner till farorna som mindre ägg fast många blåsor, ägg som inte befruktats eller som inte delar sig som de ska, till skillnad från mig som läst allt
Ja att vi kvinnor vet mer är ju säkert ;) Har också läst och läst medan min min lyssnar på läkarna och får ta del av det jag vet. Vet inte vad som är bäst men ibland vore det skönt att vara lika ovetandes.
Skönt att du varit på första vul nu och jag tror ni kommer få fina ägg. Några sprutdagar till får de att växa på sig. Tappa inte hoppet :)
Gör de ett till ultraljud eller kör de på äggplock direkt på måndag? Nu är du på god väg :)
Imorgon börjar jag med orgalutran och så vul kl 13 på fredag! Vill också få lite besked man är ju helt ovetandes nu innan vul.
Kram