• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Susodus
    Uppdatering!! :)

Vilka är vi?

Hey.Orange>> 29år / Enskede / 1 st 2 dagars / MVC mama mia söder / BF 20/6 2016

Hope88>> 27år / Farsta / 1 st 2 dagars / IVF Huddinge / TD 27/12 2015

Hoppsan2016>> 37år / Stuvsta / 1 st 2 dagars / MVC södra BB / BF 14/6 2016

Iskristall>> 38år / Enskede / 1 st 2 dagars / IVF st göran / TD 25/12 2015

Sjöblomman>> 29år / Täby / 2 st 2 Dagars FET / IVF Sophiahemmet / TD 17/12 2015

Sops>> 26år / Bandhagen / inväntar godkänd remiss

Susodus>> 39år / Södermalm / 2st 3 dagars / IVF Sophiahemmet / TD 22/12 2015

Sälma Riit>> 38 år / Hammarby Sjöstad / 2st 2 dagars, en liten därinne :) / MVC BB Sthlm / BF 23/5 2016

TwinkyIVF>> 26 år / Hässelby Strand / 1 st 5 dagars / MVC Lokal / BF 16/6 2016
  • Hey.orange

En kollega till mig frågade om jag var gravid idag... Opps. Magen putar rätt mycket nu och jag kan inte hålla in den!!! Jag måste leta upp lösare kläder i garderoben denna sista vecka på jobbet. Tröjan jag hade idag såg tom jag att jag är gravid!

• Iskristall
    Hey.orange skrev 2015-12-14 18:22:08 följande:

En kollega till mig frågade om jag var gravid idag... Opps. Magen putar rätt mycket nu och jag kan inte hålla in den!!! Jag måste leta upp lösare kläder i garderoben denna sista vecka på jobbet. Tröjan jag hade idag såg tom jag att jag är gravid!

Hehe så det kan gå!? Ska du berätta på jobbet efter jul/nyårsledighet att du är gravid? Vilken vecka är du i då?
  • Hey.orange
    Iskristall skrev 2015-12-14 18:39:56 följande:
    Hehe så det kan gå!? Ska du berätta på jobbet efter jul/nyårsledighet att du är gravid? Vilken vecka är du i då?
    Ja vi ska berätta efter jul och nyår, då också för mina bonusbarn. Men jag ska berätta för min chef denna vecka. Då är jag i vecka 17, efter jul och nyår.
    Så spännande!!
    Hur går det för dig?
  • TwinkyIVF

Haha jätte många som frågar mig nu också! Jag HR rätt stor mage nu ;) jag har sluta dölja den haha
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2015-12-14 19:43:08 följande:

Ja vi ska berätta efter jul och nyår, då också för mina bonusbarn. Men jag ska berätta för min chef denna vecka. Då är jag i vecka 17, efter jul och nyår.

Så spännande!!

Hur går det för dig?

Å vecka 17 redan?! Ja då förstår jag att ni kommer berätta!

Ja, här väntas det och känns efter om det känns nåt som avslöjar resultatet. Men är bara på RD5 idag, så det är tidigt. Liten dipp just nu. Men det känns nog bättre i morgon!
  • Hoppsan2016

Haha, jag börjar oxå bli rätt "stor"
    Har haft otur med alla byxor jag har köpt så jag har klänningar på mig, och då syns inte magen så mycket. 
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2015-12-14 21:00:17 följande:
    Haha jätte många som frågar mig nu också! Jag HR rätt stor mage nu ;) jag har sluta dölja den haha
    Det gör du rätt i =)
  • Hoppsan2016
    Iskristall skrev 2015-12-14 22:16:33 följande:

Ja, här väntas det och känns efter om det känns nåt som avslöjar resultatet. Men är bara på RD5 idag, så det är tidigt. Liten dipp just nu. Men det känns nog bättre i morgon!
    Vet du, det är ok att vara lite deppig ibland. Ruvande är det värsta som finns enligt mig. Jag mådde så piss, grät mycket och ofta, och att börja testa redan på RD8 var bara positivt. Menar då inte bara Plus vi fick men även att tiden gick mycket fortare. 
    Det funkade för mig, men inte för alla
    Kram
  • Hey.orange
    Iskristall skrev 2015-12-14 22:16:33 följande:

Ja alltså idag går jag in i vecka 14, men början på nästa år är det v 17 ;)

Jag håller tummarna för dig!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?