IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Jag menade sälma riit... Ursäkta att det blev fel susodus!
Så himla häftigt att magen har börjat växa! Men ni har inte känt av bebisen än hoppsan och twinky? Hur är det med dig susodus? Syns din mage mkt nu?
Idag ska vi få se hen igen!!! Hoppas det går att mäta nackspalten nu.
Ringde ni bm igår?
Så härligt att höra om er tjejer som lyckats det ger verkligen hopp! <3
Är så rädd för ytterligare minus.. har ju haft så många minus genom åren blää.. varför ska det vara så Jobbigt och dessa ruvardagar går så långsamt är bara på RD 4 med ett 2 dagars.. hoppet lever men rädslan för minus är fruktansvärd.. ibland tänker jag kommer vi någonsin få se två streck på stickan och ibland tänker jag självklart..
Sorry för pessimistiskt inlägg
Kram
Är så rädd för ytterligare minus.. har ju haft så många minus genom åren blää.. varför ska det vara så Jobbigt och dessa ruvardagar går så långsamt är bara på RD 4 med ett 2 dagars.. hoppet lever men rädslan för minus är fruktansvärd.. ibland tänker jag kommer vi någonsin få se två streck på stickan och ibland tänker jag självklart..
Kram
Kram