• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-16 20:41:14 följande:

Vecka 15!!!! (14+0) idag

Oh! Grattis! Tänk att vi hade samma dag förut. <3
  • Sjöblomman
    Hey.orange skrev 2015-12-16 09:12:58 följande:
    Hur mår du sjöblomman? Jag håller tummarna för dig, hoppas det blir en underbar dag imorgon!
    Tack! Nervös. Hoppet går upp och ner...
  • Sjöblomman
    Iskristall skrev 2015-12-16 21:01:45 följande:

Åhh lycka till i morgon Sjöblomman, TD i morgon? Spännande! Håller tummarna för dig!

Tack! Ja, imorn...
  • TwinkyIVF
    Sjöblomman skrev 2015-12-16 21:19:47 följande:

Tack! Ja, imorn...

Håller alla tummar <3
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-12-16 20:58:14 följande:
    Oh! Grattis! Tänk att vi hade samma dag förut. <3
    Jag vet, tänker på dig varje gång jag byter veckaHjärta
  • Sälma Riit
    Susodus skrev 2015-12-16 09:40:33 följande:

Känner mig så ledsen idag. Tänker att det är kört. Svärföräldrarna kommer på söndag för att fira min dotters födelsedag. Det är två dagar innan testdag och jag känner att jag inte orkar med ett negativt resultat. Jag har testat och det är negativt, men det är tidigt. Men nu börjar jag tycka att det molar. Å andra sidan har jag legat mycket och vilat. Fick migrän och sov halva dagen igår. Jag har inga blodstrimmor än. Gick igenom min mapp med min förra graviditet. Har inte ord för hur det känns att se ultraljuden och bilderna på barnet som jag födde men som inte fick leva. Det är så sorgligt och så blandat med både ångest, skuldkänslor och sådan oerhörd förlust. Jag ska inte skriva mer om det här. Jag vet bara inte hur jag ska orka med ett till misslyckande.

Känner igen hopplösheten. Håller tummarna för dig!
  • Sälma Riit
    Sjöblomman skrev 2015-12-16 21:19:47 följande:
    Tack! Ja, imorn...
    Och ingen mens? Jag visste alltid typ en vecka i förväg att det var kört...
  • Sälma Riit

Rul närmar sig med stormsteg. Kan snart inte hantera nervositeten! Och idag spydde jag igen efter en dryg veckas kräkpaus. Men det kanske tyder på nåt positivt. Eller inte. Jobbigt i vilket fall, men jag ska inte gnälla, fler här inne har det värre.

• Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2015-12-16 22:44:27 följande:

Rul närmar sig med stormsteg. Kan snart inte hantera nervositeten! Och idag spydde jag igen efter en dryg veckas kräkpaus. Men det kanske tyder på nåt positivt. Eller inte. Jobbigt i vilket fall, men jag ska inte gnälla, fler här inne har det värre.

Vilken dag är rul? Ska ni kolla kön? Jobbigt att du kräks igen... Jag mår hur bra som helst nu! Det enda är att jag känner mig hungrig ofta...
Svar på tråden IVFare i Stockholm?