• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2016-01-03 14:47:11 följande:
    Japp, har känt sparkar i nån vecka nu, så häftigt.
    Å vad härligt! Jag har känt av något men vet inte om det är bebisen eller något annat! Typ växtvärk, bubblande känsla, spänningar. Jag tror att jag får vänta tills en riktig spark kommer, så förstår jag nog att det är det!
    Du känner väl igen känslan, och märker av den tidigare än första gången kanske?
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2016-01-03 16:49:37 följande:

Å vad härligt! Jag har känt av något men vet inte om det är bebisen eller något annat! Typ växtvärk, bubblande känsla, spänningar. Jag tror att jag får vänta tills en riktig spark kommer, så förstår jag nog att det är det!

Jag har lite samma här. Drag eller någon bubbla. Haha vet knappt hur jag ska förklara det?! Men inga sparkar tror jag!
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2016-01-03 13:23:10 följande:
    Tack! :)
    Ni tog inte reda på kön på rul?
    Nej! Hade inte tänkt det och hon nämnde inget om det alls.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2016-01-03 16:49:37 följande:
    Härligt med bubblande känsla. skulle kunna va små sparkar.
    Jo, känner ingen små söta sparkar, men omtag böjer mig framåt då känns det rejält!
    Hon gillar nog inte att bli klämd haha
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2015-12-30 17:24:02 följande:

Ok. Om du kan tänka dig någon annan så är min toppen. Håller till på Kungsholmen, jobbar ons och lör, även sen tider.

Kör både zonterapi och akupunktur för barnlöshet och är väldigt kunnig.

Sjöblomman om du läser detta. Vill gärna ha tips på annan akupunktör!
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2016-01-03 17:50:22 följande:
    Härligt med bubblande känsla. skulle kunna va små sparkar.
    Jo, känner ingen små söta sparkar, men omtag böjer mig framåt då känns det rejält!
    Hon gillar nog inte att bli klämd haha
    Hehe... Fick läsa ditt inlägg några gånger innan jag kunde läsa det rätt :) lite seg är man. Jobb imorgon. Då blir det offentligt. Barnen ska vi berätta för på onsdag.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2016-01-03 21:15:38 följande:
    Hehe... Fick läsa ditt inlägg några gånger innan jag kunde läsa det rätt :) lite seg är man. Jobb imorgon. Då blir det offentligt. Barnen ska vi berätta för på onsdag.
    Haha jag kan inte stava längre
  • Sjöblomman
    Iskristall skrev 2016-01-03 20:48:31 följande:
    Sjöblomman om du läser detta. Vill gärna ha tips på annan akupunktör!
    Fick du mitt meddelande nyss? Min telefon uppför sig så konstigt. Hon heter Lotta Hagenmalm. Tele: 073-931 60 52
    Svarar även på SMS.
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-01-04 13:11:56 följande:

Fick du mitt meddelande nyss? Min telefon uppför sig så konstigt. Hon heter Lotta Hagenmalm. Tele: 073-931 60 52

Svarar även på SMS.

Nä, inte fått nåt meddelande enligt FL, konstigt! Men tack för uppgifterna, se om hon har tidigare tid!
  • Sälma Riit

Wish me luck! Befinner mig på Finlandsfärja och kräktes tidigare idag. Hoppas att buffén ska gå ner och att det inte gungar så mycket. Fyraåringen är iaf nöjd i bollhavet :)

Imorgon halva graviditeten!

Svar på tråden IVFare i Stockholm?