• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2015-12-30 17:24:02 följande:

Ok. Om du kan tänka dig någon annan så är min toppen. Håller till på Kungsholmen, jobbar ons och lör, även sen tider.

Kör både zonterapi och akupunktur för barnlöshet och är väldigt kunnig.

Du får gärna skicka ett meddelande till mig med mera info. Jag är öppen annan.
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-12-28 23:25:07 följande:
    Det är tungt. Jag har ingen ork, gråter hela tiden och behandlar min man som skit. Fast han är världens bästa. Stöttar och tröstar och överöste mig med julklappar för att jag kämpar så. Fan alltså! Att man ska behöva gå igenom detta!
    Det är egentligen efter MF som allt har blivit så tungt. Min man funderar på om vi ska ta en paus från behandlingar men jag vill köra på, inget blir bättre av väntan.
    2016 är IVF:s bästa år har jag bestämt!!! Att vänta är ett helvete, även om jag förstår din man, men jag förstår dig mer. KRA M
  • Hoppsan2016
    Iskristall skrev 2015-12-29 12:09:45 följande:
    Kram till dig sjöblomman du är stark! Ni får ta hand om varandra!

Jag fick också 225ie vid första försöket. Jag skulle nog inte heller velat vänta med nya försök även om det skulle kunna vara bra att komma i fas. Men vi kanske också måste göra en paus då sambon ska göra en operation.
    Hur länge måste ni vänta isåfall?
  • Iskristall
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-30 23:27:37 följande:

Hur länge måste ni vänta isåfall?

Vi tror inte att mer än en månads paus behövs när han får sin operation iallafall. Jag hoppas på att vi hinner ett försök till innan den.

Oj jobbigt med foglossning. Vilken vecka är du i nu?
  • Hoppsan2016
    Iskristall skrev 2015-12-30 23:36:32 följande:
    Vi tror inte att mer än en månads paus behövs när han får sin operation iallafall. Jag hoppas på att vi hinner ett försök till innan den.

Oj jobbigt med foglossning. Vilken vecka är du i nu?
    Håller tummarna. Det är så jobbigt att vänta ju =(

Jag är i v 17 nu, känns rätt tidigt med sn foglossning men in get att göra =(
    Värt det, belöningen slår allt.
  • Iskristall
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-30 23:49:13 följande:

Håller tummarna. Det är så jobbigt att vänta ju =(

Jag är i v 17 nu, känns rätt tidigt med sn foglossning men in get att göra =(

Värt det, belöningen slår allt.

Å jo, förstår det!
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-30 23:28:56 följande:

Själv har jag foglossning från helvete!!! Har ont att gå =(

Nej! Hade det för några veckor sedan men det hick över. Det är verkligen inget kul tillstånd.
  • TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-30 23:28:56 följande:

Själv har jag foglossning från helvete!!! Har ont att gå =(

Samma här :( började för ca 2 veckor sen för mig. Verkligen tråkigt så himla tidigt.... Jag är också 17 nu.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?