IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Hejsan
Ny här.
Vet inte om jag passar in här men i fredags fick vi tid för nybesök på Huddinge.
Så snart är det även dags för våran tur..
Lever som i någon konstig bubbla
Nu är det insatt två stycken 4 cell och 6 cell, bra kvalitet. Nytt för i år var att jag fick se på skärm och det var häftigt, alla celler syntes, nästan så att man knöt an.... Sedan gjorde vi ul och jag såg var de låg och att det var två ljuspunkter insatta precis perfekt där det ska vara i mitten!
Första mötet avklarat. Gick galant. Så nu väntar jag bara på mens. Woop woop. Skönt att vara på gång :)
Ingen vägning tack å lov :)
Hade dock väldigt många äggblåsor (20) så läkarn var väldigt oroad att jag skall få överstimuelering när det är dags att börja. Fick menopur 150 e i 3 dagar och sedan sänka till 112 resterande. Hur många blåsor är normalt?
En milstolpe på väg till BF: jag har blivit faster! Blev "faster" för en månad sedan och min son har nu fått sina två första kusiner. Nästa gång är det vår tur!
Första mötet avklarat. Gick galant. Så nu väntar jag bara på mens. Woop woop. Skönt att vara på gång :)
Ingen vägning tack å lov :)
Hade dock väldigt många äggblåsor (20) så läkarn var väldigt oroad att jag skall få överstimuelering när det är dags att börja. Fick menopur 150 e i 3 dagar och sedan sänka till 112 resterande. Hur många blåsor är normalt?
En milstolpe på väg till BF: jag har blivit faster! Blev "faster" för en månad sedan och min son har nu fått sina två första kusiner. Nästa gång är det vår tur!
Men vad skönt! Snart är ni igång!
Jag vet inte vad som är normalt i ostimulerad cykel. Jag hade 13 st vid mitt första vul innan stimulering. Men sen vid stimulering var det långt ifrån så många som växte till. Bara 4 äggblåsor kunde de plocka ägg ur. Jag blev jätte besviken!
När tror du du får mensen då?
Nyfis på vilka som går på reproduktionsmedicinska Novum Huddinge?
Nyfis på vilka som går på reproduktionsmedicinska Novum Huddinge?
Toppen! Går du på Sophiahemmet?