• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • TwinkyIVF
    Sjöblomman skrev 2016-02-05 14:02:19 följande:

Hemskt att läsa om alla problem, man blir mörkrädd! Nu förtiden har ju Sophiahemmet öppet även på helgen och ett journr dygnet runt så det känns väldigt tryggt.

Ja så hade vi det iaf nu när vi gick där också :) vi va där på helg 2 gånger. Och ringde även jour!
  • Sälma Riit
    Sjöblomman skrev 2016-02-05 13:02:19 följande:

Hemskt att läsa om alla problem, man blir mörkrädd! Nu förtiden har ju Sophiahemmet öppet även på helgen och ett journr dygnet runt så det känns väldigt tryggt.

Det har varit ovärdeligt för mig! Men sommaruppehållet är ju lite jobbigt. Ställde till det i somras när jag akut fick följa med sonen i helikopter till Astrid Lindgren och fick övernatta två nätter på Huddinge och glömde nässprejen. Huddinge ivf vägrade att hjälpa mig och jag var mer än förbannad. Men som tur var hade jag outhämtade recept kvar från tidigare ivf:er och kunde lösa det själv.
  • Susodus
    Sjöblomman skrev 2016-01-27 16:10:39 följande:

Tack tjejer! Är så tacksam för ert stöd! <3

Lill J klarade sig fint och ville gärna flytta in. Vi fick se den lilla stjärnan på skärm innan de satte in och sedan med VUL när den var på plats. <3

Vet att flera kliniker har så men det var första gången vi varit med om det, så det var häftigt.

TD 7/2

Hej Sjöblomman, hur mår du?
  • Hey.orange
    Susodus skrev 2016-02-06 07:48:59 följande:
    Hej Sjöblomman, hur mår du?
    Ja, tänker på dig sjöblomman!
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2016-02-06 10:28:27 följande:

Ja, tänker på dig sjöblomman!

Jag också! Och håller tummarna!
  • Sjöblomman

Hahahaha! Vad gulliga ni är! TD imorn. Ingen mens, inga spottings. Men känns som att det ska komma när som helst. Har haft världens mensvärk hela veckan.

• Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-06 13:14:40 följande:

Hahahaha! Vad gulliga ni är! TD imorn. Ingren mens, inga spottings. Men känns som att det ska komma när som helst. Har haft världens menosvärk hela veckan.

Har du haft spottings i tidigare försök? Håller som sagt tummarna för er!
  • Sjöblomman
    Iskristall skrev 2016-02-06 13:42:08 följande:
    Har du haft spottings i tidigare försök? Håller som sagt tummarna för er!
    Ja. Brukar ha lite innan det kommer igång. Men jag är bara på dag 27 i cykeln. Så det är ganska tidig TD. Men det är ÄL+15 idag.
  • TwinkyIVF
    Sjöblomman skrev 2016-02-06 14:03:15 följande:

Ja. Brukar ha lite innan det kommer igång. Men jag är bara på dag 27 i cykeln. Så det är ganska tidig TD. Men det är ÄL+15 idag.

Åh jag håller tummarna så hårt för Er
Svar på tråden IVFare i Stockholm?