IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Va kul tjejer!!! <3
Ja. Alltså vi har köpt två 3-pack där och det är klart att det blir dyrt. Men de läkarna och all övrig personal är så underbara! <3
Vi valde att gå privat direkt eftersom jag tillbringat väldigt väldigt mycket tid med min pappa på sjukhuset året innan. Han gick bort i cancer två månader innan vårt bröllop och vi stod varandra otroligt nära. Så jag fixar inte "vanliga" sjukhus så bra sedan all tid där.
Läster om era berättelser om varför ni valt Sophiahemmet och kan bars instämma i hyllningskören! Jag hade en blödning i v 9 men eftersom jag redan varit på vul var jag egentligen redan utskriven. Jag fick ändå komma in och titta och de var hur gulliga som helst! Har fått många kramar från barnmorskorna och är oerhört tacksam att vi haft ekonomisk möjlighet att välja dem.
Sedan kan jag tycka att det är fel att man inte får gå via landstinget om man redan har ett barn. Två barn borde skattefinansieras.
Läster om era berättelser om varför ni valt Sophiahemmet och kan bars instämma i hyllningskören! Jag hade en blödning i v 9 men eftersom jag redan varit på vul var jag egentligen redan utskriven. Jag fick ändå komma in och titta och de var hur gulliga som helst! Har fått många kramar från barnmorskorna och är oerhört tacksam att vi haft ekonomisk möjlighet att välja dem.
Sedan kan jag tycka att det är fel att man inte får gå via landstinget om man redan har ett barn. Två barn borde skattefinansieras.
Hemskt att läsa om alla problem, man blir mörkrädd! Nu förtiden har ju Sophiahemmet öppet även på helgen och ett journr dygnet runt så det känns väldigt tryggt.