• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Susodus
    Iskristall skrev 2016-02-08 22:11:13 följande:
    Hur många försök har ni hunnit göra? Lite kul med mönster och statistik är det ju förstås Hoppas du är gravid!
    Detta är totalt 11. Fick dotter 2009, son 2013 på 6:e försöket. Gravid med nr 3 på andra försöket som jag fick avbryta pga kromosomfel i september (v 18, han skulle födas på onsdag). Nu försök nr 2. Jag hoppas på positivt tjuvtest på onsdag då jag ska till kyrkogården, det vore fint, men det är för tidigt egentligen att se.
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-08 22:53:40 följande:

Detta är totalt 11. Fick dotter 2009, son 2013 på 6:e försöket. Gravid med nr 3 på andra försöket som jag fick avbryta pga kromosomfel i september (v 18, han skulle födas på onsdag). Nu försök nr 2. Jag hoppas på positivt tjuvtest på onsdag då jag ska till kyrkogården, det vore fint, men det är för tidigt egentligen att se.

Så sorgligt Jag håller tummarna för er!
  • Susodus
    Sjöblomman skrev 2016-02-08 16:14:05 följande:
    Ja... Fortfarande mensvärk. Har gått på toa flera gånger för att jag trott att det börjat men hittills inte ett spår. CD29 idag, längsta cykeln var på 32 dagar så jag väntar. Det brukar dock vara mellan 26-28 dagar.
    Hur går det? Ingen skillnad? Nytt test?
  • Sjöblomman
    Susodus skrev 2016-02-09 09:26:44 följande:
    Hur går det? Ingen skillnad? Nytt test?
    Migrän. Ingen mens. Inget nytt test. Fortsätter med Lutinus imorn också och testar på torsdag om jag inte fått mens.
  • Susodus
    Sjöblomman skrev 2016-02-09 21:28:15 följande:
    Migrän. Ingen mens. Inget nytt test. Fortsätter med Lutinus imorn också och testar på torsdag om jag inte fått mens.
    Usch, migrän, det får jag också av lutinusen. Det är tydligen pga det stora hormonpåslaget. Hade det mycket mina två sista graviditeter. Hoppas det känns bättre imorgon.
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2016-02-10 13:23:27 följande:

Hur går det Iskristall och Sjöblomman? Tänker på er

Samma som tidigare. Tack för omtanken!
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-10 17:26:18 följande:

Samma som tidigare. Tack för omtanken!

Skulle du testa i morgon igen om inte mensen kommit? Tummarna hålls vidare för att du får plus!
  • Iskristall
    Hoppsan2016 skrev 2016-02-10 13:23:27 följande:

Hur går det Iskristall och Sjöblomman? Tänker på er

Jag gjorde mitt ET idag, det gick bra. Två ägg ska de odla vidare, får se o det blir nåt till frysen den här gången?! Så nu har jag börjat ruva <3

Tack för tanken Hoppsan!
  • Angelinap

Vi var överlyckliga efter vårt första ivf- blev gravida!

På rutinultraljudet såg allt fint ut men de bad oss komma in 2 v senare bara för att mäta huvudet.

Då upptäcktes: stora missbildningar och barnet kommer att dö direkt. Nu ska jag föda ut det i 6 månaden. Vår värld har rasat samman. Gå på fler ul än bara det första är min rekommendation. Ingen ska behöva gå igenom det här!

Svar på tråden IVFare i Stockholm?