IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Nån som har sett hope88 nånstans? Länge sen hon skrev här
Läskigt att sluta med Lutinuset! Nu får man lita på att kroppen tagit upp tillverkningen av progesteron själv då och klarat det utan stöd...
Läskigt att sluta med Lutinuset! Nu får man lita på att kroppen tagit upp tillverkningen av progesteron själv då och klarat det utan stöd...
Ok, har du fått info om det? Jag fortsätter till ul, men jag har hört att det inte ska behövas, det är mer hängslen och livrem, skönt! Jag har två dagar kvar, sedan slipper jag det mecket, hatar att känna det där varma plasket helt plötsligt, man får ju nojjan att det ska vara blod.
Ja jag pratade med kliniken idag. I fredags då jag skulle rapportera plusset då glömde jag fråga om lutinuset. Idag sa hon att jag hade kunnat sluta i fredags egentligen och nu behövde jag inte fortsätta med de jag har kvar. Men jag väljer att ta de sista ändå. Fick bara lutinus för 3v utskrivet så i kväll är det den sista jag har.
Även järnbrist här med :/
Jag har också brist på b12! Fick kontakt med en läkare som gått igenom mina prover och sa att det är bristerna på det och järn som förmodligen gör att jag mår så dåligt. Dålig smak i munnen kan också orsakas av b12-brist. Bra att veta att det kan finnas en orsak.
Även järnbrist här med :/
Först skulle södra BB stänga, sen den 16 augusti även BB Sophia . Men nu har BB Sophia meddelat på Facebook att deras förlossning stänger redan 16 maj!!!!! Tack för den. Känns så jävla bajs nu!!!!!