• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Susodus
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-01 16:17:00 följande:

Först skulle södra BB stänga, sen den 16 augusti även BB Sophia . Men nu har BB Sophia meddelat på Facebook att deras förlossning stänger redan 16 maj!!!!! Tack för den. Känns så jävla bajs nu!!!!!

Trist, men kan du få BB Stockholm Danderyd? Jag valde Södra BB med första men det var fullt och jag hamnade på vanliga förlossningen, det var bra och vi fick eget rum efteråt, andra barnet BB Stockholm, också bra. En vän till mig som fick ett barn med komplikationer rekommenderade Karolinska eftersom det är dit man skickas om det händer något, hon tyckte det var bra.
  • Susodus

Först skulle södra BB stänga, sen den 16 augusti även BB Sophia . Men nu har BB Sophia meddelat på Facebook att deras förlossning stänger redan 16 maj!!!!! Tack för den. Känns så jävla bajs nu!!!!!

En sak kan jag säga: man måste verkligen vara om sig och kring sig, stå på sig.
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2016-03-01 07:01:58 följande:
    Hur många tabletter behöver du äta? Jag måste äta två. Har haft den trevliga åkomman lös i magen och förstoppning samtidigt. Inte semester!
    Va hos bm idag, inget järntillskott ännu för mig, hade ff bra värde.
    I övrigt var allt bra med oss. Hjärtljud och mätning av mage ok. Förutom att jag har lite ont i svanken mm (är väl foglossning) så jag undviker trappor så mycket jag kan. Ja ni vet. Vi har valt huddinge. Vecka 25 idag!
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2016-03-01 18:16:32 följande:
    I övrigt var allt bra med oss. Hjärtljud och mätning av mage ok. Förutom att jag har lite ont i svanken mm (är väl foglossning) så jag undviker trappor så mycket jag kan. Ja ni vet. Vi har valt huddinge. Vecka 25 idag!
    Du kan skratta dig lycklig! Jag ska tillbaka och ta prover om nån vecka för att se om det blivit bättre. Det känns bra att de har koll på mig nu. V 29 idag! Och i helgen åker jag och min man utan barn till Berlin. Ja, utan externa barn alltså ;)
  • Hoppsan2016

Får se. Kommer att vara på norra sida hela juni pga barnens läger och då har jag ju närmare till Danderyd. Så det lör bli den till slut känns det som

Susodus skrev 2016-03-01 16:36:19 följande:

Trist, men kan du få BB Stockholm Danderyd? Jag valde Södra BB med första men det var fullt och jag hamnade på vanliga förlossningen, det var bra och vi fick eget rum efteråt, andra barnet BB Stockholm, också bra. En vän till mig som fick ett barn med komplikationer rekommenderade Karolinska eftersom det är dit man skickas om det händer något, hon tyckte det var bra.

• Hoppsan2016

Åhhh vad bra att du har så bra järnvärde!!!! Underviker oxå trappor, och går som agda 95 hemma haha

Går in i v 26 imorgon

Hey.orange skrev 2016-03-01 18:16:32 följande:

• Hoppsan2016

Härligt med resa!!!!

Sälma Riit skrev 2016-03-01 18:37:19 följande:

Du kan skratta dig lycklig! Jag ska tillbaka och ta prover om nån vecka för att se om det blivit bättre. Det känns bra att de har koll på mig nu. V 29 idag! Och i helgen åker jag och min man utan barn till Berlin. Ja, utan externa barn alltså ;)

• Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-01 19:33:37 följande:

Härligt med resa!!!!

Ja! Det ser jag mycket fram emot, speciellt efter att ha hittat en tilläggsförsäkring som jag behövde eftersom jag är i v 29 :)
  • TwinkyIVF

Känns faktiskt skit jobbigt! Var helt inställd på att hinna föda på sophia :(
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2016-03-01 20:13:33 följande:
    Ja! Det ser jag mycket fram emot, speciellt efter att ha hittat en tilläggsförsäkring som jag behövde eftersom jag är i v 29 :)
    ERV? Hur länge ska ni va borta?
Svar på tråden IVFare i Stockholm?