• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-05-23 13:29:43 följande:

Härligt!

Inte mycket som händer hos mig. Blir till hösten och tyvärr vill man ju inte längta till hösten... Men just nu gör jag det.

Det är tungt! Hoppet är inte stort...

Fortsätter hålla tummarna för er och hoppas ni får en fin sommar trots allt och laddade med ny energi inför hösten! Får ont i hjärtat när jag tänker på er kamp! Stor kram!
  • Hey.orange
    Iskristall skrev 2016-05-24 22:18:33 följande:
    Fortsätter hålla tummarna för er och hoppas ni får en fin sommar trots allt och laddade med ny energi inför hösten! Får ont i hjärtat när jag tänker på er kamp! Stor kram!
    Jag hoppas också ni får en härlig sommar sjöblomman. Ni och er kamp finns alltid i mina tankar! Får också ont i hjärtat :( kram!
  • Susodus
    Iskristall skrev 2016-05-24 22:15:37 följande:
    Ja, vad härligt!

Har går det framåt. En vecka kvar till rul. Har börjat noja över det, att det inte ska se bra ut.
    Hej, när har du rul? Jag har den 30:e maj, börjar också nojja men jag har ju sett att allt ska vara bra, men jag drömde att jag var tvungen att avbryta och börja om igen. I och för sig hände det ju förra gången och drömmen kom vid samma tid som sist, men nu har jag passerat 17+3 (är 18+2), så det är inte så konstigt och det är en lättnad att jag nu är på "nytt spår". Usch jobbigt att tänka på så jag tänker inte på det, tänker positivt istället.

Kände ju starka sparkar vid v 16 men det var nog mer tur än ngt annat för jag har inte känt sedan dess men sett rörelser på ul. Tror det är normalt att bli lite orolig, men i de allra flesta fall så är allt precis som det ska.
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-05-25 12:06:58 följande:

Hej, när har du rul? Jag har den 30:e maj, börjar också nojja men jag har ju sett att allt ska vara bra, men jag drömde att jag var tvungen att avbryta och börja om igen. I och för sig hände det ju förra gången och drömmen kom vid samma tid som sist, men nu har jag passerat 17+3 (är 18+2), så det är inte så konstigt och det är en lättnad att jag nu är på "nytt spår". Usch jobbigt att tänka på så jag tänker inte på det, tänker positivt istället.

Kände ju starka sparkar vid v 16 men det var nog mer tur än ngt annat för jag har inte känt sedan dess men sett rörelser på ul. Tror det är normalt att bli lite orolig, men i de allra flesta fall så är allt precis som det ska.

Å vad roligt! Den 31/5 har vi rul! Ja det är nog fullt normalt att bli nervös och orolig att allt inte ser bra ut. Men försöker också tänka positivt! Jag har ju också sett liv och rörelse på ul när vi gjorde kub för ett par veckor sen

Håller iallafall tummarna för oss!
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2016-05-29 21:48:48 följande:

Trodde aldrig att Mors Dag skulle kännas så tuff...

<3 <3 <3 Jag känner inte dig, även om det känns som om jag gör det, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det är sista mors dag du är utan barn i magen eller famnen. Hoppas det inte låter helt fel nu. KRAM <3
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2016-05-29 21:57:06 följande:
    <3 <3 <3 Jag känner inte dig, även om det känns som om jag gör det, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det är sista mors dag du är utan barn i magen eller famnen. Hoppas det inte låter helt fel nu. KRAM <3
    Tack! Nej det låter inte fel alls. KRAM
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-05-29 21:48:48 följande:

Trodde aldrig att Mors Dag skulle kännas så tuff...

Å Jag lider med dig! Tänker på dig och alla kvinnor i samma situation! Jag önskar så för dig och håller tummarna allt vad jag kan för er! Stor kram
Svar på tråden IVFare i Stockholm?